Hele tijd al in mijn gedachten en ik kwam even spieken voor een update... ... Zet hem op meissie, je kan het!!!!!
kom op romy, meisje je kan het!! je hebt al zo goed gevochten!!!! ook hier wordt veel aan jullie gedacht.....
Kom op meisje, je bent zo ver gekomen, geef het nu niet op! Er wachten zulke leuken dingen op jou in de toekomst.
Ik weet dat we niet snel een update hoeven te wachten (ik denk dat Ilona vanmiddag en vanavond niet weg te slaan is bij Romy's bed!) Toch ka ik het niet laten steeds even te kijken. Wat een vreselijk spannende uren breken er voor jullie aan. Het is voor ons "vreemden" al zo spannend, het moet voor de familie helemaal zenuwslopend zijn. Weet dat er -zeker op deze kritieke dag- steeds aan jullie gedacht en voor julie geduimd, gebeden en gemediteerd wordt. Ik hoopdat het jullie en natuurlijk vooral jullie kleine vechter kracht zal geven dat jullie zo'n grote en sterke achterban hebben!
Zet hem op meis!! Je bent zo sterk blijf vechten. Met mijn gedachten ben ik bij jullie, duim duim duim...
Ingrid hier precies hetzelfde. Hoop zo dat het mag lukken. Romy vecht, je kan nog niet gemist worden!
Zou je nu, op dit moment, aan iedereen laten zien wat voor vechtertje je bent?? Ik hoop en bid dat het goed mag gaan.. het moet gewoon! Je hebt het laten zien: Yes you can!! In gedachten bij jullie! xx
Romyyyyyyyyyy we denken allemaal aan je en geloven echt dat je sterk genoeg bent om dit allemaal door te staan GO FOR IT meisje!