Heel de dag ben je in mijn gedachten geweest........ zet hem op meis verzamel al je krachten en vecht !!!!
Pfff, de hele familie zit echt in een rollercoaster!!! Maar gelukkig nemen ze het zekere voor het onzekere en heeft Romy nog een dag extra om aan te sterken!! Kom op meisje, rust nu nog even uit en laat morgen maar eens zien wat voor tijger je bent!!! You go girl!!!
Denk veel aan je kleine Romy ook al ben ik niet veel online geweest. Vecht meiske en laat de medici versteld staan. Hier brandt een kaarsje voor je xxx
Wel fijn nog een dag extra om dr longen sterker te maken. Rust goed uit kleine Romy, dan heb je energie om morgen te laten zien hoe sterk je bent.
een dag extra kans, ik ben blij dat ze het zekere voor het onzekere nemen. Hier blijven we bidden! Kom kleine leeuw! Je kan het!
Lieve Romy, Ik lees vanavond pas voor het eerst joun strijd. Vanaf 7 uur vanavond heb ik nonstop alles gelezen.. wat een vechterslust heb jij zeg, wat ben jij sterk! Ongelofelijk. Tranen rollen continu over mijn wangen. Dit is niet eerlijk! Meisje, je bent nu al zo ver gekomen, deze strijd ga jij winnen. Ik bid en steek een kaars voor je op dat je ook vannacht en morgen stabiel blijft zodat je geopereerd kan worden. Wat kan het leven oneerlijk zijn, hier ook mama van twee meisjes uit 2009 en 2011.. Na het zien van de fotos van Romy op hyves werd het me echt teveel. Dit meisje hoort te spelen met haar vriendjes en vriendinnetjes! Vecht verder meisje, kleine vechtersbaas. Ik en de rest van mijn familie zijn bij jullie. Liefs Jolyn
Heel veel sterkte voor morgen. Ik zal aan jullie denken. Kaarsjes branden volop en mediteer zoveel als ik kan. Romy meissie je bent al zover gekomen je kan het. Duimen draaien daarbij op volle toeren.
Ik had enkele dagen geleden hier alles al eens gelezen en tranen rolden over mijn wangen... Wat is het zo oneerlijk! Morgen ga ik zeker ook aan je denken Romy en duimen voor je, al denk ik dat niet denken aan zo'n verhaal onmogelijk is. Wat jij al bereikt hebt tot nu toe, laat zien hoeveel vechtlust een kindje kan hebben! Hopelijk vecht je nog even door, want je hebt nog zoveel te doen in het hele leven dat voor je ligt! Lieve Romy, vecht! Je mama, papa, zusje, familie.. etc houden zoveel van je!