Zo denk ik er ook over hoor Tupp. Maar aan de andere kant hoop ik dat ze snel geopereerd gaat worden en ze snel aansterkt. We denken nog steeds erg veel aan je Romy en onze duimen draaien hoor. Dikke knuffel.
wat sneu nou allemaal! het is voor ouders heel vervelend als een operatie niet door kan gaan, ik heb er zelf ervaringen mee. Die enorme spanning, maar ook een soort opluchting dat het zover is, en dan gaat het toch niet door. Dan weet je niet waar je het moet zoeken. Hopelijk sterkt Romy vannacht aan en gaat de operatie morgen door.
Ik denk nog altijd aan Romy , "ons" kleine vechtertje !! Uitstel, ja daar is alles al over gezegd... en daar beni k het mee eens, Ik hoop gewoon dat er snel een echte duidelijke stijgende lijn te zien is. Dat Romy weer wakker wordt en haar papa en mama kan knuffelen. En ik vind het ook super lief dat Oma ons ook op de hoogte houdt.
Goh, meisje ligt nog aan het apparaat dus, idd vooral een rustig gevoel, maar ik denk dan altijd dat zo'n aansluiting ook voor complicaties kan zorgen, en ze er dus toch ook wel helemaal vanaf moet.... Heel veel sterkte voor het meisje en haar familie vannacht en morgen weer! Is er ook al weer iets gezegd over de toestand van haar longetjes? Tekenen van genezing van het ARSD?
Iets anders: ik probeer Romy ook wat te volgen, maar is het een idee om de updates in een apart topic te plaatsen, met alleen updates dus, zodat je altijd makkelijk het laatste bericht kunt vinden? En dan daar niet reageren natuurlijk. Of ben ik de enige die graag vooral de updates wil kunnen volgen...
Wel een goed idee, Babel44, maar of dat gaat werken, vraag ik me af. Ik denk dat er toch weer wordt gereageerd in zo'n topic, dat hebben we immers vaker gezien.
Ik zou het ook in dit topic houden en op hyves kan je het gemakkelijk terug vinden. Het hoort voor mijn gevoel hier; Ilona heeft dit Topic zelf gestart.
Heftig als je naar zo'n moeilijke dag toe leeft en het dan verzet wordt...maar de doktoren zullen hier vast een duidelijke reden voor hebben... En Romy is al zo ontzettend sterk....meisje wat ben je dapper... Dikke knuffel....
Jeetje, het blijft echt spannend. Ook hier wordt aan jullie gedacht en wij blijven duimen voor jullie kleine vechtertje.
wat een spanning zeg , ik wens dat alles spanning beloont word met een gezonde romy ouders van romy wat een hel! ik hoop zo hard dat deze situatie van onzekerheid niet lang meer duurt , en dat je ook een keer gerust kan worden al is het een beetje romy vechtertje ik neem je mee in me gedachten voor ik ga slapen en bid ik voor je herstel
Is het niet een iedee Ik had het al eens eerder gevraag En Mik deze morgen ook om de update's In kleur te zetten dan vallen ze beter op. Als je de hele Dag gewerkt heb is het echt een zoek werk naar Info
Update van Ilona Lieve allemaal, Sorry dat ik even geen up-date heb gegeven. Maar ik zat even niet lekker in mijn vel. het zat er een keer aan te komen, maar het besef lijkt nu pas te komen. De afgelopen weken heb ik mijn eigen goed staande kunnen houden. Maar het word met de minuut moeilijker. Romy ligt nog steeds aan de Ecmo. De operatie om haar hier af te halen is al 2x uitgesteld. Het is vreselijk om elke keer naar het moment toe te leven, en dan op het tijdstip waarop de operatie staat gepland te moeten horen dat het niet gaat gebeuren. Romy doet het al ruim 2 dagen op minimale voorwaarde van de ecmo en beademing. Ze is heel stabiel, maar heeft af en toe wel een dip waardoor ze geen enkel risico durven te nemen. De ecmo gaat nu wel problemen geven met stollingen, dus elk moment kan er toch besloten worden om haar eraf te gaan halen. Morgen schrijf ik weer even verder. Liefs, Ilona