Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik ben een meelezer maar vind het zo rot voor jullie en wens jullie dan ook alle kracht liefde en sterkte toe om hierdoor te komen.

2. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve dames ik kom net thuis en durf hier haast niet te lezen maar is er inmiddels nieuws...

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    pag. 394

4. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Jeetje, wat een spanning zeg... Ik duim heel hard mee!! Ook echt hartverwarmend hoe jullie dit topic vullen, echt geweldig!! Er zijn zoveel mensen die aan Romy denken. Ik hoop, zoals wij allemaal op goed nieuws morgenochtend.

5. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je daan.

Pfff wat een update :( Kom op Romy je bent een sterke meid hou dit aub vol

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Vlak boven jou staat nieuws Sammy. (Of misschien op de vorige bladzijde? Bij mij staan er meer post op één bladzijde, dus ik heb wat andere paginanummers dan de meesten.) Hij staat in ieder geval in rood, dus valt lekker op!

Het is geen wonder dat het je moeite kost om updates te blijven geven Ilona! Dat snappen we allemaal hoor. We leven allemaal heel erg met jullie mee en daarom zitten we aan de ene kant wel op die updates te wachten. Of liever gezegd: we zitten allemaal heel erg te wachten op goed nieuws! Maar ik denk dat iedereen ook wel snapt dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan updates schrijven!
    Ik vind het fijn dat jij en je (schoon-)meder toch kans zien om ons geregeld op de hoogte te houden. In de eerste plaats omdat ik wil weten hoe het met Romy gaat. Ze is echt mijn kleine held geworden de laatste tijd en ik denk veel aan haar. Maar ik vind jouw updates ook fijn om te lezen, omdat daaruit blijkt dat je in de gaten hebt hoeveel mensen er met jullie meeleven. We kunnen niet veel meer doen dan meelezen, meeleven, bidden en kwaarsen branden. Maa ik hoop dat het jullie toch krat en steun geeft om in deze moeilijke tijd te weten dat je niet alleen staat.

Hou vol! Het duurt allemaal zo verschrikkelijk lang, maar er komt een tijd dat dit allemaal voorbij is.

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Net een kaartje gestuurd.....

UMC St Radboud
    Romy Verharen
    Intensive Care (Q3C)
    Huispost 632
    Postbus 9101
    6500 HB Nijmegen

Via Greetz kun je een gratis kaartje sturen (t.w.v. €3,50 incl. postzegel) met de code: PLUS
    Je moet wel even inloggen...

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Update pag. 394 gelezen.

Een hele dikke knuffel Ilona.. Sterkte voor de komende nacht!

9. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Meid, wij zijn totaal niet belangrijk hoor, tuurlijk denk je niet altijd aan schrijven, je hebt wel iets anders aan je hoofd.

Hopelijk komt Romy binnenkort goed van de Ecmo af.

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik blijf meelezen, hopen en volgen.... wat een spanning niet normaal meer.

Kom op Ilona, familie, en Romy natuurlijk!!!

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

het is ook niet te doen. :(
    wij zitten er ook nog middenin al bijna 9 maanden, en ik huil elke dag. Maar je kindje ZO kritiek. dat is zo ontzettend vreselijk. Afgelopen maanden ook een aantal keer meegemaakt.
    Konden we allemaal maar in een glazen bolletje kijken en weten wat de toekomst ons gaat brengen, dan kunnen we ons daarop instellen.
    Veel sterkte Ilona, you are not alone! x

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Vreselijk OnsKleintje, wat is er met je jongste aan de hand dan?

13. Maia

Maia Niet meer actief

logisch dat ze geen update heeft gegeven, ik vind het enorm lief dat ze dat tot nu toe wel had gedaan, logisch dat haar hoofd er niet naar staat.

veel sterkte vandaag dan denk ik.

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb zelf een topic op een andere site maar ik mag de naam hier niet noemen anders wordt ik geband.
    Maar ik vind het ook niet zo eerlijk om het hier neer te zetten omdat dit Ilona haar topic is.
    Maar om een lang verhaal kort te maken, ze zijn te vroeg geboren en deze is er slecht uitgekomen met ontzettend veel complicaties waardoor aan de lopende band ziekenhuisopnames. 1/3 beschadigde longen waardoor zuurstof thuis. NEC gehad (darm sterft af door ?), stoma, waar opvolgend heel veel operaties en hersteloperaties van liesbreuken en littekenbreuken. Begin nov spoedoperatie Ilieus (beknelling) en herstel van de littekenbreuk en liesbreuk (3de operatie daarvan aan dezelfde kant) Maar door een virus nu weer aan de beademingsondersteuning en sonde en zijn zijn pasgemaakte breuken weer opengesprongen door het hoesten en dus weer alle ellende opnieuw.
    :(
    Maar dit keer is het niet kritiek maar hij is wel erg ziek. Het komt door zijn longschade dat hij er niet mee kan omgaan. Hij krijgt hulp dmv apparatuur en medicatie, maar verder moet hij het zelf oplossen.

Het topic van Romy trekt me erg aan omdat het zo herkenbaar is. Vooral het eerste wat ze schreef van de lage saturatie, dat hadden wij ook en daarom kregen wij zuurstof thuis.
    Verder is het wel totaal anders (bijv de ecmo), en Romy is veel ouder dan mijn kleinste. ze is even oud als mijn oudste. Het lijkt me onzettend zwaar en ik hoop dat zij er goed uit gaat komen!

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Vreselijk :( Ik wens dat 2012 een goed jaar voor jullie word en dat het allemaal wat beter gaat .....

()
    l l
    l l

16. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    #3956 Marjannn, 30 dec 2011
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
    Pfff, er komt geen eind aan al die spanning. Lijkt me ook zo gek dat ze pas op het laatste moment horen wat er gaat gebeuren, je kunt je nergens op voorbereiden. Hopelijk een goede dag vandaag!

'Ons Kleintje', heel veel sterkte, ik lees dat jij het ook heel erg moeilijk hebt!

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hier blijven we ook hopen, bidden, duimen, kaarsjes branden.......heel veel sterkte vandaag!!

18. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Ilona, Boy en familie, Wat zullen jullie in spanning zitten. Dat is voor ons buitenstaanders niet te bevatten. Logisch dat je het niet altijd kunt opbrengen om een update te schrijven. Wij blijven echter aan jullie denken en wensen jullie alle kracht en sterkte toe. We hebben enorm veel respect voor jullie.

Lieve Romy, Je doet het zo goed! Voor ons ben je nu al een klein wonder. Vecht je nog even door? We denken aan je, kleine kanjer.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  20. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Kaartje gestuurd via Greetz! Werkt idd top met die kortingscode.

@ update: logisch Ilona, dat je nu instort, hoeveel kun je hebben als moeder? Ik hoop dat er snel duidelijkheid is voor jullie en dat het met Romy steeds weer een stukje bergop gaat!

Deel Deze Pagina