Wat een heerlijk nieuws!! En nu doorzetten lief knap meisje!!!!! Je bent zover al gekomen!!! Alle liefs en sterkte en kracht gewenst voor iedereen die om Romy heen staat. Maar ook voor alle anderen die het kunnen gebruiken!!!
Ja, ik heb er ook een positiever gevoel bij. Wat fijn dat ze de operatie goed doorgekomen is, veel kracht weer toegewenst voor de komende tijd!
Lieve Romy, wat fijn dat je operaties goed zijn gegaan!! Wens je alle kracht van de wereld toe om je er weer goed bovenop te knokken meid!!!
er stond ook nog een update van Ilona op van 15:10 Lieve allemaal, Net inderdaad een gesprek gehad met de kinderartsen, en de operatie is succesvol verlopen zonder complicatie's. Romy is stabiel en mag over een klein uurtje naar de ic overgeplaatst worden. Hopelijk blijft ze daar ook heel stabiel, maar ik heb er alle vertrouwen in ! Liefs, Ilona vandaag, 15:10
Wat klinkt Ilona positief!!! Ik hoop dat haar moederhart aanvoelt dat haar lieve dochter weer sterk genoeg is om deze strijd te winnen!!! Wij duimen heel hard mee!
Oh wat fijn dit te lezen!!! Wat doet dat kleine meisje het toch goed! Blijf zo doorgaan lieve Romy, je kan het!!!
Wooow, geweldig dit nieuws. Ik begin weer hoop te krijgen, jullie ook dames? Kom op Romy, geef ze van katoen en laat maar eens zien wat zo'n klein meisje allemaal in d'r mars heeft!
ben zooooo opgelucht voor nu! lieve romy blijf stabiel, alle lieve mensen om je heen kunnen niet wachten tot ze weer mooie dingen met je mee mogen maken!