oh wat fijn om dit bericht te krijgen! Kippenvel! Kan niet wachten tot het moment dat we lezen dat Romy haar oogjes weer open heeft gedaan!
Oh wat een geweldig nieuws! De opluchting straalt van het berichtje af. Kom op Romy, laat het ze zien! Je kan het leeuwtje!
Jaaaa wat goed!!! Zal ze het gewoon gaan fixen?! Ze doet in ieder geval super goed haar best! Kom op kleine kanjer!!!
Ik hoop zo dat ze goed het nieuwe jaar in mogen gaan! Lees nu veel hoopvol en goede nieuws. Ik hoop ook echt dat ze een een stijgende lijn laat zien. Blijf duimen hier en kaarsjes gaan weer branden. Lieve Romy zet hem op lieverd je kunt het!!
Wat een geweldig nieuws!!! We blijven duimen en kaarsjes branden uiteraard, maar dit is de eerste stap naar beter worden... Hopelijk kan ook de beademing snel worden afgebouwd, zodat ze wakker kan worden en haar oogjes weer open kan doen!
Wat een ontzettend goed nieuws! tranen lopen hier over m'n wangen van geluk! wat is het toch een kanjer!
Wat ontzettend knap van dit kleine meisje zeg. Ze heeft vandaag maar weer bewezen dat ze nog heel lang hier wil blijven. Hopelijk werkt haar lichaampje hier aan mee. En zal ze vanaf nu telkens een klein stapje vooruit gaan!
Lieve Ilona en Boy, Wat ontzettend fijn om te lezen dat de operatie geslaagd is en Romy het op de IC ook goed doet. De komende uren en dagen zullen nog wel heel spannend zijn maar een voorzichtig begin naar herstel is zo te lezen gemaakt. We hopen met heel ons hart dat de stijgende lijn zich blijft doorzetten en jullie 2011 toch nog positief mogen afsluiten. We blijven aan jullie denken. Lieve Romy, Wat ben je een dapper en wat ben je een ontzettende vechter. Blijf doorvechten!
Zit met een brok in mijn keel van ontroering. Wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Lieve Romy, je kan het kleine leeuw 2012 gaat jouw jaar worden!
Wat is dit toch een bizarre situatie.... Normaal gesproken schrik je enorm als iemand op de ic ligt nu zijn we allemaal zo blij!?!? Maar eindelijk..... Eindelijk lijkt het een beetje de goede kant op te gaan. Het feit dat ze stabiel op de ic is stelt me gerust maar aan de andere kant dus nog wl steeds dmv volledige beademing... Wat betekend dit? Op een dag moet ze toch weer zelf ademen gaat dat vanzelf of is dat ook weer heel spannend? (tot zover mijn gedachten) Romy wat ben je toch sterk! Dat heb je duidelijk van je ouders. Ga zo door allemaal! De weg is nog heel lang maar hopelijk kunnen jullie wel een beetje (klein beetje heel eventjes) ontspannen. Hopelijk doet Romy dit jaar nog even haar oogjes open...
Morgen krijgt Romy mijn kaartje!! En weer lees ik met tranen de updates maar niet met verdriet maar van vreugde en blijheid!! 2012 wordt jullie jaar!!
Tranen in mijn ogen Romy, zet deze stijgende lijn voort, je kan het want je bent echt supersterk! GIRLPOWER!!!!