Dit is wel het beste nieuws van deze laatste dag dit jaar. Ilona en familie ik hoop dat Romy steeds gezonder en sterker gaat worden en dat zij in 2012 weer las een lekker lief boefje bij jullie terug mag keren thuis. Voor jullie ook houd moed en een heel gezond 2012 toegewenst.
lieve Ilona en boy, ik hoop vanaf nu alleen nog maar van zulke geweldige updates te lezen! Mijn gezin wenst jou gezin alle geluk en gezondheid voor 2012! alle liefs van ons...
Wat een prachtige afsluiter van het jaar.Is toch niet te geloven wat voor strijd dit kleine meisje laat zien. Ze laat mooi die artsen een poepie ruiken. Ilona,man,Romy en zusje....blijf geloven in jullie kleine meisje want ze kan het.
Wat een super bericht om dit jaar mee af te sluiten! Op naar het volgende jaar, met geluk en gezondheid voor Romy!
Romy schatje toch je vecht zzo enorm hard, en nu ga jij dit gewoon winnen...op je sokken haal jij de eindstreep van dit oneerlijke gevecht. Jij hebt bewezen dat de dure heren doktoren ongelijk hadden en dat jij het recht hebt om hier te zijn op deze aarde, het recht om te bestaan... ik ben zo ontzettend trots op jou Lieve Ilona en Boy wat een geweldige dochter hebben jullie... maar we moeten allemaal niet vergeten dat jullie nog een 2e mooie en knappe dochter hebben, voor haar is deze strijd toch ook oneerlijk alle aandacht gaat naar haar zusje toe die vecht voor haar leven, haar ouders elke dag in het ziekenhuis.... ik wens jullie het allerbeste toe voor 2012 het jaar dat jullie gezin weer compleet zal zijn en jullie eindelijk in rustiger vaarwater zullen komen... genietend van elkaar en d mensen die van jullie houden...'
Oh Romy, jouw mama's berichtje laat mij huilen. Wat een geweldige afsluiter van het jaar, wie had dit durven dromen!!! Kippenvel over m'n hele lichaam van dit geweldige nieuws. Houd vol, lieve meid!!!
Ik heb hier nog niet eerder wat geschreven, maar ik lees al een hele tijd mee en jullie zijn vaak in mijn gedachten. Ik wil jullie, Romy, Demi, Boy en Ilona, toewensen dat 2012 een jaar wordt waarin Romy een geweldig herstel doormaakt en jullie deze nare periode kunnen afsluiten en vol goede moed en vertrouwen met z'n viertjes kunnen gaan genieten van een normaal gezinsleven met alledaagse beslommeringen en intens genieten van jullie twee meisjes.
Wat een mooi nieuws om het nieuwe jaar mee in te gaan. Lieve Romy, wordt maar snel weer helemaal beter, zodat je van 2012 jouw jaar kunt maken.
o yes wat fijn! iedere stap vooruit vieren we voorzichtig met jullie mee! je bent en blijft een grote kanjer romy!
Dit is niet hoe jullie een paar weken geleden dachten dat je oud en nieuw zou 'vieren'. Maar toch is dit goed nieuws, zo op de valreep van 2011. Vanaf nu kan het in 2012 alleen maar beter worden.
Goed nieuws zeg!! Het is ook echt een vechtertje. Ilona, Boy en de familie sterkte en hopelijk brengt het jaar 2012 jullie veel goeds.. Op naar een gezond nieuwjaar!!
wow wat een mooi bericht! lieve romy wat ben je toch een superster! Je bent een topper en o zo sterk!! hou vol! je bent er bijna meid!
wat een goed nieuws zo voor het uiteinde! succes Romy, je bent er nog niet maar je gaat nu de goede kant op! x
Hier wordt ook nog steeds aan je gedacht, kleine vechter! Wij proosten straks ook op een gezond 2012!
wat fijn zeg! en de beademing zachter pompen wat een super nieuws zeg meisje je gaat het gewoon doen je zal volgend jaar rond deze tijd lekker rondhuppelen en samen met papa en mama oud en nieuw thuis vieren 2012 is jouw jaar romy! meisje word maar snel sterker en beter!
Mooi!!!! Zo hoor jij 2012 in te gaan, met grote stappen vooruit. Je hebt je bewezen sterke meid. Ga zo door!