Wat een heerlijke fijne update! Romy is zo'n flinkerd, ongelooflijk wat goed! Ik wens jou, Romy en je papa, mama en zusje alle geluk, liefde en gezondheid toe! Zet 'm op, liefje!
Wat een super update om te lezen! Lieve Romy en familie.....wij wensen jullie een super goed en vooral gezond 2012!!! Heel veel liefs! Over zp'ers....ook jullie wens ik een top 2012 toe!
Wat fijn om te lezen dat het nu ongeveer zo goed gaat als voor nu mogelijk is! Hoop dat de koorts snel over is en deze stijgende lijn doorzet zodat jullie ook binnenkort weer contact kunnen hebben met jullie kleine dappere sterke meisje! Hoop dat 2012 jullie jaar wordt!!! Liefs, Lauwie
Wat is dat fijn om te lezen dat het beetje bij beetje beter gaat met je Romy. Zet dit zo door!! Ilona, Boy en familie een heel gezond en gelukkig 2012 gewenst en dat jullie meisje snel mag opknappen en dat ze ook dan weer naar huis mag om 2012 bij jullie te zijn en te blijven en alle jaren die nog gaan komen.
Update kan m niet posten! Romy stabiel gaat allemaal goed! Helaas gaat t met boy niet goed, last van zijn buik, vermoeden blinde darm ontsteking Dat was m in het kort, vannacht rond 1.30 gepost op hyves
Arme boy sterkte en beterschap hoop dat ze vinden wat hij heeft en ze hem kunnen helpen! Wat goed dat romy het zo goed doet, vechtertje zet m op!!
Ilona Lieve allemaal, Nu is het dan ECHT 2012, een nieuw jaar met een mooi begin. Om 00:00 uur waren wij natuurlijk bij Romy op de IC. En wat doet ze het goed, wat zijn wij trots op onze grote meid. Onze grootste wens voor dit jaar is natuurlijk dat ze helemaal beter word, en dat ze de stijgende lijn vast blijft houden. Maar we hebben alle vertrouwen in Romy, ze doet het zo goed. We hopen dat we alle ellende nu voorbij zijn, en we haar binnenkort echt weer kunnen knuffellen. Ik denk dat ik ze nooit meer los kan laten....Ik kan niet meer wachten op het moment dat we haar weer helemaal terug hebben, ze haar oogjes weer open doet en we weer met haar kunnen praten ! Helaas gaat het met Boy niet zo heel goed, die heeft al een paar dagen enorm veel last van zijn buik, en waar we eerst dachten aan stress, lijkt het nu toch een geheel andere kant op te gaan ! Vanmiddag is hij al op de EHBO geweest en was zijn bloed niet goed. Hij moest even kijken wat hij met pijnstillers kon verlichten, maar de pijn word nu echt ondraaglijk voor hem. Waarschijnlijk blinde darm ontsteking ! Liefs, Ilona
och hemeltje, dat kunnen jullie er echt niet ook nog bij hebben.... Hopelijk valt het allemaal mee met je man. Hoop voor Romy dat de stijgende lijn doorzet.
O jee, dachten jullie alles gehad te hebben komt dit er ook nog bij. @Boy heel veel beterschap, hoop dat ze snel de oorzaak vinden. @Romy, lieve meid, dat 2012 maar helemaal jouw jaar mag worden!