Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    wat een goed nieuws zeg! Knappe meid. Ik hoop dat dit jaar jullie jaar gaat worden.. daar gaan we voor!

2. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    De tranen biggelen over mijn wangen. O lieve Romy, wat doe je het toch goed. Je laat iedereen zien hoeveel jij het verdiend om volgend jaar oud&nieuw te vieren bij je ouders thuis. Dat je volgend jaar met oud&nieuw in je eigen bedje mag slapen! Ik gun het je zo! Ik geloof in je!

@ Boy: Heel veel beterschap.

3. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh wat fijn dat romy het goed doet, ik blijf duimen voor jullie dat het nog beter zal gaan.

Beterschap voor boy dat kan er ook wel bij pffffffff wat een gedoe zeg hopelijk dat jullie gauw naar huis kunnen!

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    echt goed nieuws

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dat 2012 maar een mooi jaar mag worden voor Romy en haar familie. En voor iedereen natuurlijk.........de beste wensen!

6. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    wat fijn dat het goed gaat! hopen en bidden dat het zo door gaat. je kan het kleine romy!

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat een goed nieuws zeg....

En beterschap voor Boy!!

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Beterschap Boy! En wat is Romy toch een kleine vechter he! Ik wens jullie het allerbeste voor 2012!

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wat fijn om te horen dat het met Romy de goede kant op gaat! Een klein vechtertje is het!

Beterschap voor Boy.

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik hoop het niet voor Boy.. beterschap!

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat super dat het goed gaat met Romy! wat een vechtertje is het zeg!
    beterschap voor Boy!

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Beterschap Boy!

Romy, ik heb vannacht bij elke vuurpijl voor jou een wens mee de lucht ingestuurd. En ik hoop dat ze allemaal uit mogen komen. Je bent een kanjer. Ga zo door kleine leeuw!

Ilona en Boy, wat een geweldig sterke dochter hebben jullie. Een wonderbaarlijk en bijzonder meisje. Ik wens jullie al het beste voor 2012, een gezond jaar zonder zorgen. Ik hoop dat al jullie wensen uitkomen, want dat hebben jullie inmiddels wel verdiend! Jullie zijn geweldige ouders, dat zien we allemaal in Romy terug!

Jeetje wat heb ik vannacht staan huilen toen mijn kleine meid naar het vuurwerk keek en stond te springen en te klappen en alle kleuren die ze zag opnoemde. Ze vond het prachtig. Dat wens ik jullie met heel mijn hart toe voor de volgende jaarwisseling.

Nog heel veel sterkte en dikke knuffels.

13. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Wat fijn dat het goed gaat het met het meisje!! :) Wat een ellende voor papa :( Hoop dat het snel over/verholpen is.

Weet iemand eigenlijk waarom Romy (nog steeds) buiten kennis is? Wordt ze kunstmatig in slaap gehouden? Wat is de verwachting wanneer ze weer bij zou kunnen komen? En ze heeft natuurlijk nog koorts van dat RS-virus, toch? :( Het gaat allemaal stabiel nu, maar ze heeft wel heel wat te verduren.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Balen dat Boy zoveel pijn heeft! Beterschap!

15. Maia

Maia Niet meer actief

@babel: ik neem aan dat ze nog steeds (deels) aan de beademing ligt, ze is nog hartstikke ziek en op deze manier het beste te behandelen. Een klein meisje van 2,5 jaar, als je die bij bewustzijn zou laten komen terwijl ze nog zoveel ondersteuning nodig heeft en nog zo ziek is, is ook niet goed voor haar, geestelijk en lichamelijk. Vermoed ik.

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Wil iemand die daar handig mee is ook zo'n pagina maken waar we een kaarsje kunnen branden voor kleine Viënna die morgen geopereerd wordt?
    En misschien ook nog een keer de link voor Romy plaatsen?

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wat een super fijne update weer!! Beter had 2012 niet kunnen beginnen voor Romy en haar familie.
    Ook veel beterschap voor Boy!!

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

romy meisje denk veel aan je

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    er is al een onderwerp voor vienna ergens

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb de update weer gelezen... hoeveel pech kan een mens hebben dat nu de papa van Romy ziek is.

Romy, ga zo door meid.
    papa van Romy: veel beterschap, hopelijk is het snel verholpen en kun je er weer zijn voor je gezin.

Deel Deze Pagina