Ja, dat weet ik. Ik moet morgen werken en zou wel heel graag een kaarsje willen branden voor viënna die dan een heftige operatie ondergaat. Ik brand ook een digitaal kaarsje voor Romy op een site die iemand hier aangemaakt had. Ik kan dat niet op mijn telefoon, dus zou het heel fijn vinden als iemand die dat kan ook zo'n pagina voor viënna zou willen maken!
echt super al die goede updates... ik hoop dat 2012 geen elende meer voor jullie gaat brengen ilona en boy alleen maar goede dingen! beterschap voor boy!
@buiten kennis, ja zo denk ik ook dat het zit, heel naar idee vind ik, dat ondanks dat ze het zo goed en dapper doet haar ouders gewoon helemaal geen contact met haar kunnen hebben. Hoewel ze wel haar ogen open zou hebben gehad toen opa liedjes zong, toch?
supergoed nieuws dat de kleine meid het zo goed doet. wat balen dat Boy nu zo ziek is. veel beterschap
Boy veel beterschap, hoop dat je gauw weer opknapt. En dat het met Romy ook maar steeds beter mag gaan! Wat is ze toch een vechter!
Dank je, ik heb een kaarsje aangestoken voor Viënna, arm meisje Ik hoop snel op een goede update van Romy ...
heeft er iemand misschien een update over Romy? ik hoop zo op goed nieuws! En Vienna ook heel veel sterkte meisje...
Hoop ook dat alles goed gaat met Romy! Voor updates over Vienna kan je hier terecht: even stilstaan bij Vienna
Vroeg me ook al af of er misschien al een update was. Waarmee ik Ilona ea vanzelfsprekend niet onder druk wil zetten hoor. Vraag me gewoon af hoe het met Romy gaat.
Ik ben ook benieuwd! Aangezien de laatste updates toch positief waren, hoop ik nu dat het 'geen nieuws = goed nieuws' is! Beterschap voor Boy!
Ooooh ik vind het ook eng als het wat langer duurt voordat we een update krijgen....je bent toch nog bang voor slecht nieuws. Maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk, arme Ilona moet nu misschien wel tussen twee verschillende ziekenhuis afdelingen heen-en-weer rennen als Boy inmiddels ook geopereerd is. Beterschap Boy, sterkte Ilona en kleine Bikkel.....blijf vechten! Je kan het lieverd!
Hallo lieve allemaal, Met Romy gaat het goed, ze heeft helaas nog wel regelmatig een incident waardoor haar saturatie en bloeddruk in de problemen komen. Maar ze hersteld er wel snel van gelukkig. Boy is vannochtend met spoed geopereerd aan een blinde darm ontsteking. Ook die ligt de komende dagen dus in het ziekenhuis, omdat er al viezigheid in zijn buik aan het lopen was ! Liefs, Ilona
Jeetje. Hopelijk gaat het snel beter met Boy. Goed dat Romy snel weer hersteld. Wat een vreselijke onzekerheid allemaal. Hoop echt dat 2012 een super jaar word met vooral veel gezondheid en kracht
vreselijk, hoeveel pech kan je hebben zeg, ik zei gisteren tegen mijn man ; hij zei; stress! kan zo'n hoop met je lijf doen volgens mij. Ik hoop dat ie zich snel beter zal voelen en natuurlijk samen met Romy kan zijn en dan snel weer allemaal beter worden en 2012 een geweldig jaar maken!