Heel veel beterschap ook met Boy! Wat fijn dat ze zich zo goed hersteld ik hoop dat die incidenten gauw ophouden en ze alleen maar hersteld! Romy je bent een super kanjer!
Wat goed dat Romy het zo goed doet!!! Beterschap voor Boy Hopelijk hebben jullie het nu wel gehad met alle pech!!!
Moeilijk hoor, ze hebben elkaars steun nu zo hard nodig, en nu ligt Boy ook in het ziekenhuis. Zal ze dan helemaal alleen in het RMD-huis moeten zijn? Fjn dat Romy het goed doet, hopelijk krijgt ze steeds minder terugvallen.
Wat fijn dat het goed gaat met Romy. We blijven aan jullie denken en hopen dat de stijgende lijn blijft doorzetten. Lieve Romy, Je bent een ongelooflijke kanjer en vechter. We zijn zo trots op je. Boy, heel veel beterschap. We hopen dat je snel weer opknapt en naar je meisje toekunt. Lieve Ilona, Wat ben je een sterke vrouw. Er blijft je weinig ellende bespaard en toch spreekt er zoveel positiviteit uit je berichtjes. We wensen je heel veel sterkte en kracht. Het moet niet makkelijk zijn nu ook Boy in het ziekenhuis ligt.
och jeetje ook Boy nog Wat moet ilona door staan, en je kind en je man. Ik hoop dat Boy spoedig herstelt. En wat knap van Romy dat het ondanks de dipjes toch goed gaat! sterkte wederom
Fijn dat het zo goed gaat met Romy! Veel beterschap voor Boy! En ik denk ook regelmatig aan het kleine zusje van Romy. Ik hoop dat zij niet teveel hinder heeft van deze hele situatie, dat ze de stress niet teveel hoeft te voelen. Ik wens jullie met z'n 4-en een heel goed 2012!!!
Bahh kippenvel over heel mn lijf. Sommige mensen krijgen ook alles over zich heen he?! Heel veel sterkte en beterschap!
wat een vreselijke pech dat Boy nu ook in het ziekenhuis ligt. heel veel beterschap voor hem. mooi nieuws dat het met Romy goed gaat en dat ze steeds goed herstelt
Oh bah je man ook al ziek! Veel beterschap voor jullie allemaal en hoop dat Romy zich goed blijft herstellen.
Ik weet niet meer wie het zei, maar stress kan idd een heleboel doen met je lichaam... Mijn man heeft 5 dagen na mijn 2e bevalling een maagperforatie gehad.. Ook door stress e.d. op zijn werk en rondom zijn ziekte toen
Ilona, het zit jullie ook niet mee he! Dat ook je man nog in het ziekenhuis ligt...Je bent echt een sterke vrouw hoor jou schouders dragen een zware last.Ik heb heel veel respect voor je. Hopelijk komt er snel een tijd dat jullie lekker van elkaar kunnen geniet. Thuis met je gezin.
Ohh jeetje, het zit jullie ook echt niet mee! Hoeveel kan een mens doorstaan! Ik wil jullie vanuit hier nogmaals kracht en sterkte toewensen en ik hoop dat kleine Romy deze kleine stapjes vooruit blijft gaan!
Heel veel sterkte Boy. Hopelijk herstel je snel, en kun je weer naar je dochter toe, naar je kanjer! Romy, wat doe je het toch goed! Ilona, heel veel respect voor jou.