Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    update

Lieve allemaal,

Gisteren had ik echt even een vreselijke dag.
    Romy kreeg sávonds een incident met het uitzuigen van haar longen.
    Haar saturatie zakte weer flink, dan kwam ze weer terug met haar saturatie om daarna alles weer een paar keer te herhalen.
    Jeetje wat voelde ik mijn eigen angstig, maar ons dappere meisje kan het nu allemaal goed en vooral zonder veel hulp aan.

Ook kreeg ik te horen dat Romy misschien nog wel ruim een half jaar op intensive care/high care moet liggen !
    Dit allemaal vanwege het afkicken van de slaapmedicatie en het medicijn wat ze daarvoor nodig heeft.
    Tot nu toe kan er nog steeds niet veel worden afgebouwd van de slaapmedicatie omdat ze dan tegen gaat werken met de beademing waardoor haar longen dan weer teveel prikkels krijgen.

Maar het allerbelangrijkste is dat Romy heel stabiel is, Wat ben ik toch trots op ons dappere meisje.

Boy ligt ook nog in het ziekenhuis, dus ik ren op en neer.

Voor de mensen die er naar vroegen: Demi is gewoon bij ons in Nijmegen in het ronald mc donald huis.

Lieve groet,
    Ilona

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Jeetje Ilona wat ben jij een ongelooflijk sterke vrouw! Een dochter die al weken ligt te vechten voor haar leven, die klap op klap krijgt te verduren maar zich er iedere keer weer bovenop vecht. Je man die nu ook in het ziekenhuis ligt waar je natuurlijk ook vaak een bezoek aan zal geven en dan ook nog de zorg voor de kleine Demi die bij jullie is. Ik heb echt diep diep respect voor je!

3. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Wat zwaar zeg! Enorm veel respect voor je Ilona. Je moet wel je kunt niet anders maar doe het maar eens.

Romy, grote kleine kanjer wat doe je het goed!

Boy hoop ook dat jij weer snel hersteld.

Demi, het is maar goed dat je nog zo'n klein ukkkepukkie bent dat je dit allemaal niet ten volle meekrijgt en wat fijn dat je dicht bij papa en mama kunt zijn.

4. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Wat blijft het toch spannend, en wat zal het nog lang spannend blijven!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Och, och, wat maken jullie toch een hoop door en wat een schrik weer!
    Poeh, en een half jaar nog op de intensive/high care. Wel goed om te horen dat ze zo stabiel is. Veel sterkte weer met Romy en Boy!

6. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Heel veel sterkte ilona..!
    Maar toch ook wel weer fijn dat ze over de toekomst durven te praten weer.. :)

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Update:

Lieve allemaal,

Gisteren had ik echt even een moeilijke dag.
    Romy kreeg sávonds een incident met het uitzuigen van haar longen.
    Haar saturatie zakte weer flink, dan kwam ze weer terug met haar saturatie om daarna alles weer een paar keer te herhalen.
    Jeetje wat voelde ik mijn eigen angstig, maar ons dappere meisje kan het nu allemaal goed en vooral zonder veel hulp aan.

Ook kreeg ik te horen dat Romy misschien nog wel ruim een half jaar op intensive care/high care moet liggen !
    Dit allemaal vanwege het afkicken van de slaapmedicatie en het medicijn wat ze daarvoor nodig heeft.
    Tot nu toe kan er nog steeds niet veel worden afgebouwd van de slaapmedicatie omdat ze dan tegen gaat werken met de beademing waardoor haar longen dan weer teveel prikkels krijgen.

Maar het allerbelangrijkste is dat Romy heel stabiel is, Wat ben ik toch trots op ons dappere meisje.

Boy ligt ook nog in het ziekenhuis, dus ik ren op en neer.

Voor de mensen die er naar vroegen: Demi is gewoon bij ons in Nijmegen in het ronald mc donald huis.

Lieve groet,
    Ilona

8. monkeylove

Oh haha, dubbelpost zie ik net, nou ja, staat ie er 2x ;)

9. monkeylove

Pffff een halfjaar op de ic. Dat is niet mis :(
    Maar ze is in elk geval in goede handen. Heel goed dat Romy blijft vechten, wat is het toch een sterke meid :)

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    haha je bent bijna 1 uur te laat monkey:p

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heftig hoor dat ze nog een 1/2 jaar op de IC moet blijven.:(

Wel fijn dat Boy in hetzelfde ziekenhuis ligt.
    Ik hoop dat hij snel opknapt en zich weer bij je kan voegen.

12. monkeylove

Whaaah ja ik zag het al toen ik m al had geplaatst haha, echt kneuzig weer ... mahjah ...

13. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Ilona, Logisch dat je gisteren een hele zware dag had. Het is niet niets om te zien dat je meisje het zo moeilijk heeft en deze keer ligt je man ook nog eens in het ziekenhuis. Ik hoop dat je in je naaste omgeving mensen hebt met wie je kunt praten en bij wie je af en toe je hart kunt luchten. Wij blijven aan jullie denken en hebben diep respect voor jullie. Fijn dat Demi ook in het Ronald MC Donald huis kan logeren.

Lieve Romy, Wat ben je toch een kanjer en wat goed dat je zonder al te veel hulp je incidenten iedere keer weer overwint.

Boy, voor jou heel veel beterschap en sterkte. Het moet voor jou ook niet makkelijk zijn om zelf in het ziekenhuis te liggen en niet bij Romy op bezoek te kunnen.

14. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Wat heftig. En wat heb ik een respect voor jou, Ilona! Petje af hoe jij ook vecht!

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

kleine kleine vechter.. lieve Romy wat ben je sterk!!!blijf terug vechten en snel herstellen van je saturatiedippen!

Boy , heel veel beterschap!

Ilona wat ben ook jij sterk en het is heel logisch dat je er soms even door zit! wel lekker dat jullie kleinste meisje ook bij jullie is, dat geeft toch op de een of andere manier wel wat steun hoop ik en is voor demi natuurlijk ook fijn om bij papa, mama en haar zus te zijn..

16. droppi

droppi Actief lid

20 sep 2009
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Ilona.
    een half jaar op de ic...dat is lang...maar goed ze vecht zich toch maar mooi terug!!
    Ik wou dat ik iets voor je kon doen, wat moet jij moe zijn en uitgeput maar je hebt geen keuze je MOET door!!!
    Hou vol Ilona en hou vol Romy

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig zeg!

Heel, heel erg veel sterkte!!!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pff wat een heftige dag gister met heftig nieuws dat Romy nog wel n half jaar op de ic ligt en dat zonder Boy :( Pff Ilona wat maak jij toch veel mee zo! Wel super goed dat Romy het zo goed doet en zelf goed hersteld! Jullie zijn allebei toppers!

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Een half jaar... alle mensen dat kun je je toch niet voorstellen. Ondanks het feit dat het steeds beter lijkt te gaan, is dat toch een naar bericht! Laten we hopen dat het zo lang niet hoeft te duren voor jullie kleine knokker!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    heel veel doorzettingsvermogen gewenst ilona! en romy is een grote knapperd dat ze zich steeds zo kan herstellen!

Deel Deze Pagina