Ben dit topic na mn berichtje steeds blijven volgen... Heel heftig dat ze nog misschien wel een halfjaar daar moet blijven.. Maar zo kunnen ze haar goed in de gaten houden en helpen zodra nodig!! En wat fijn dat ze nu in elk geval stabiel is!! Nogmaals, heel veel sterkte voor jullie! En Ilona, wat moet jij een enorm sterke vrouw zijn!
Hier sluit ik me volledig bij aan! En ik vroeg er inderdaad naar: fijn dat Demi zo dicht bij je kan zijn. Sowieso heb je dan ook de momenten met haar dat je even je gedachten moet verzetten en dat lijkt me wel zo verfrissend, in een tijd van verder logischerwijs alleen maar zorgen. En Demi verdient die aandacht natuurlijk ook. Goed dat het zo samen kan gaan. Lang leve Ronald Mc Donald. Ik zal weer eens doneren! Een half jaar nog op IC? Pfff, maar aan de andere kant: de uitleg is heel logisch en ze krijgt wel de juiste zorg daar. Knuffel en ik denk aan jullie. Kaarsje brandt ook weer!
poeh wat ontzettend zwaar zeg. allereerst die vreselijke dag waarop je meisje zo terugviel. dan nog steeds het op en neer rennen van Romy naar Boy en weer terug. en dan ook nog het nieuws dat het nog eens een half jaar ic kan gaan worden. wat moeilijk, maar wat zijn jullie een supersterk gezin
Via hyves houd ik het even bij. Maar wat ben ik blij voor Ilona en Boy dat de kleine Romy het zo goed doet. Er is nog een hele lange weg te gaan, maar Romy heeft de afgelopen weken laten zien wat voor een vechter ze is. Dus in dit half jaar zal ze ook weer laten zien wat ze allemaal kan. En nu ook Boy in het ziekenhuis, hopelijk is hij snel de oude en kunnen jullie als gezinnetje weer met zijn allen bij Romy zijn. Nog steeds brandt hier een kaarsje en de gedachten zijn vaak bij jullie.
Hoi Via via hier terecht gekomen. Wat een verhaal zeg, verschrikkelijk. Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen!!!
Ach heden, dat werpt je weer even op je voeten terug hoe serieus het allemaal is met jullie meisje. En wat een wonder dat ze het redt, nu stabiel is, en idd, dat de artsen weer durven vooruit te kijken! Jullie levens staan compleet stil, wat een raar idee, buiten het ziekenhuis gaat alles gewoon door... Super dat ze het zo goed doet, houden zo!
hee Ilona wat een rotbericht, een half jaar WOW. dat is wel heel erg lang zeg. Ik neem aan dat ze dan ook wel eens een poging gaan doen om naar bijv cpap te gaan, zodat ze kan mee ademen? Ik hoop het wel in elk geval dat dit een optie is.. ik herken dat namelijk, dat mijn zoontje de volledige beademing ging tegenwerken toen de morfine werd afgebouwd, en dan diepe saturatiedalingen kreeg, naar de 35. Vreselijk, ik stond erbij en wat kun je dan doen? ik belde elke kwartier naar mijn man om te vertellen hoe het ging. Het was bizar. Het is een nachtmerrie voor elke ouder. Ik wist niet dat er soms slaapmiddel voor werd gegeven, maar eigenlijk is het wel logisch nu ik erover na denk. Is het een beetje ruime afdeling? ik heb 15 weken op de IC doorgebracht met onze zoon. Het is enorm lang en je ziet iedereen komen en gaan, frustrerend, je voelt je zo alleen! Maar het verschil is dat ik het vantevoren niet wist. Wat lijkt me die wetenschap ontzettend moeilijk Ilona. Ik wist niet dat je nog een dochter had. de laatste operatie van mijn zoon had ik 1 van mijn andere zoontjes (tweelingbroertje) ook in het RMD huis, maar die kon mee omdat het een verpleegafdeling was waar mijn zoontje toen lag, en hij nog veel slaapt en rustig is. Kan Demi mee op de afdeling, gaat dat goed? Kan ze een beetje slapen in het RMD huis? Ik vond het wel fijn om een kind dichtbij me te hebben in het RMD huis, zorgde voor afleiding en troost. Dikke knuffel en hopelijk knapt je man snel op zodat hij jou kan ondersteunen. Lang leven Ronald Mac Donald, deze site gaat er binnenkort een advertentie voor plaatsen (zie mijn topic bovenin het forum)
Pfff zette Hyves aan moest wel ff slikken na het berichtje van Ilona. Man wat hebben ze veel te voorduren. Ik vraag me af of ik dit zou kunnen dragen. Je zal ws wel moeten, je zit in een trein die niet stopt maar vraag me af wanneer de klap dan komt. Ik heb echt zo met Ilona en Boy te doen. Ik heb het al twee keer gevraagd of iemand het adres weet van Romy of weet waar ik het kan vinden. Niemand een idee?
Een kaartje naar de ic van het Radboud sturen? Of naar het Ronald mc donaldhuis? Met de voornamen komt het daar vastwel aan!
Jeetje wat een heftig vooruitzicht 6 maanden ic. Maar wat ontzettend knap van die kleine vechter dat ze nog steeds stabiel is! Petje af voor haar maar zeker ook voor jou Ilona.
Wat fijn om te lezen dat Romy stabiel is, en haar saturatie weer terug kreeg. Ilona, wat moet dit toch zwaar voor jou zijn momenteel. Romy in het ziekenhuis en je man ook! Pfff.. ik hoop zó dat Boy iig snel opknapt! Sterkte met alles.
sjeetje... blijft ze dan ook 6 maanden buiten kennis? Wat een ontwikkeling zal dat meisje dan mislopen... zal ze dat dan allemaal later weer inhalen?
Mijn hemel, nog een half jaar op IC, maar als hierdoor Romy weer helemaal de oude word is het meer als waard. Ik hoop zo dat Boy weer snel opgeknapt is, zodat je niet van hot naar her hoeft te vliegen, en weer .
wow 6 maanden! das echt heel lang maar idd als je hiermee je dochtertje hebt ben je allang blij denk ik...
Lieve Ilona Hopelijk heeft romy ons kaartje gehad!! Een half jaar is een lange tijd maar ze vecht gelukkig zo dapper en sterk is ze!!!! Lees al weken mee ligt nu sinds zondag ons zoontje van 12 weken ook in ziekenhuis met rs virus!! Maar elke morgen en avond kijk ik Joe het met romy is, en hoe verschrikkelijk sterk jij bent Ilona!!!
Zo wat lang zeg nog een half jaar afbouwen, wel fijn dat ze zichzelf herstelde toen het even mis ging! Nou wil je veel sterkte wensen en super dat je dit vol houd ook zonder boy nu tijdelijk, ook fijn dat Demi ook gewoon bij jullie is.
Ik vroeg naar het adres kon hem niet vinden het zijn zo veel pagina's. Vandaar dat ik vroeg of iemand hem had en opnieuw wilde plaatsen.