Ik kijk regelmatig hier en op hyves, maar geen bericht.. laten we idd maar hopen: goed bericht! Dikke knuffel voor Ilona, ik hoop dat je het allemaal beetje vol kan houden meis! xx
Ik hoop zo dat alles goed gaat, maar begrijp dat er geen update is... en je dochter en je man in het ziekenhuis dan heb je toch wel even iets anders aan je hoofd denk ik... Veel sterkte meis!!
Ilona heeft altijd vrij vlot gereageerd als er iets was voorgevallen (binnen een paar uur) dus ik ga nu ook uit van Geen nieuws! is goed nieuws! Ilona Boy Romy en Demi. nog steeds in onze gedachtes! en heeeel veel sterkte.
Ilona, ik wens jou en je familie alle kracht en sterkte toe. Ik heb ontzettend veel respect voor jou als moeder en voor het bijzondere meiske!
Heel veel sterkte de komende periode. Ik heb respect voor jullie hoe jullie dit als gezin moeten doorstaan. Ik hoop van harte op een goede toekomst voor jullie
Lieve Ilona! Ik zie dat je nu toevallig meeleest! Ik hoop zó dat alles-naar omstandigheden-goed gaat met jullie?! Als je tijd en energie hebt om even een héél kort berichtje achter te laten ter geruststelling....zou super zijn! Houd je taai meis, we denken allemaal aan jullie!
Hoop dat alles stabiel is, en Romy langzaam steeds wat herstelt. En dat het verder met Ilona, Boy en zusje goed gaat.
Spannende tijd, maar wat fijn dat ze het goed doet... Hier duimen we nog steeds voor een goede toekomst voor die kleine meid.
Hoe gaat het met Romy, Boy en met jezelf. Jullie zijn al weer weken in het ziekenhuis en dat is echt heel zwaar voor iedereen. Veel sterkte.
Update van Hyves: Lieve allemaal, Allereerst nog bedankt voor alle kaartjes die massaal blijven binnen stromen, echt geweldig ! Ik heb even een paar dagen niet echt de tijd kunnen vinden voor een up-date op hyves. De laatste dagen zijn er een hoop dingen gebeurd. Een aantal dagen geleden kregen we te horen dat Thiopental ( één van de slaapmedicatie's die romy krijgt ) abrupt gestopt moest worden omdat ze geen darmgeruis meer hoorde. Meteen hierna kreeg romy zeer ernstige ontwenningsverschijnselen die echt niet aan te zien waren. Het kind lag te stuiteren in bed, had een hartslag van +/- 200 41 graden koorts en een bloeddruk van 120. Al de andere slaapmedicatie maakte haar niet rustig, dus is er voor gekozen om romy aan een apparaat te leggen wat haar constant narcose dampen geeft. Omdat ze daar nu aan ligt is er voor gekozen om meteen alle andere slaapmedicatie te stoppen. Romy moet nu dus cold turkey afkicken. Afgelopen nacht zijn wij door de kinderarts wakker gebeld. Het ging niet goed met Romy, haar vingers en tenen waren zwart aan het worden ! Er werd gevreesd voor een ernstige sepsis ( bloedvergiftiging ) De hele nacht en ochtend zijn ze met romy bezig geweest. Alle ateriele lijnen en zijn vervangen en de nodige onderzoeken zijn gedaan. Er is niets gevonden wat dit kan verklaren, dus vermoeden ze dat ze circulatie-problemen heeft van het ontwennen. Gisteren is romy nog in een CT-scan gegaan om te kijken wat er met de longen nog aan de hand is. Romy heeft longschade, maar de artsen waren wel heel positief. Ze hadden het ernstiger verwacht. Romy's longen doen het ook enorm goed, ze word nog steeds beademd omdat ze dit nog niet zelfstandig kan hervatten. Het doel is wel om haar zo snel mogelijk van de beademing te halen. De drukken en het zuurstof waarmee romy word beademd zijn echt minimaal. Dit betekend dus dat haar longen langzaam echt aan het herstellen zijn. Echt een groot wonder ! Romy is heel stabiel, maar zoals we vannacht hebben gemerkt.....het kan helaas zo veranderen. En dat maakt ons nog steeds enorm bang. Boy is gelukkig alweer ontslagen uit het ziekenhuis, en hij heeft met de dag minder pijn. Ik probeer morgen weer een up-date te geven. Liefs, Ilona
Oh god wat moet dit meisje allemaal verduren, wat een lijdensweg! Lieve romy wat ben je sterk!!! Ik hoop dat je net zo sterk uit deze oneerlijke strijd mag komen.