Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor..

Ilona, Boy, Romy, Demi & familie; heel veel kracht en sterkte gewenst!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik denk maar zo: Geen bericht = goed bericht!!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik kijk regelmatig hier en op hyves, maar geen bericht.. laten we idd maar hopen: goed bericht!

Dikke knuffel voor Ilona, ik hoop dat je het allemaal beetje vol kan houden meis! xx

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik zag Ilona vanmorgen trouwens wel hier meelezen rond 09.00u...

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik hoop zo dat alles goed gaat, maar begrijp dat er geen update is... en je dochter en je man in het ziekenhuis dan heb je toch wel even iets anders aan je hoofd denk ik... Veel sterkte meis!!

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ilona heeft altijd vrij vlot gereageerd als er iets was voorgevallen (binnen een paar uur) dus ik ga nu ook uit van Geen nieuws! is goed nieuws!
    Ilona Boy Romy en Demi. nog steeds in onze gedachtes! en heeeel veel sterkte.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ilona, ik wens jou en je familie alle kracht en sterkte toe. Ik heb ontzettend veel respect voor jou als moeder en voor het bijzondere meiske!

8. freya

freya Actief lid

15 feb 2009
    221
    0
    16
    in een fijn huisje
    Heel veel sterkte de komende periode. Ik heb respect voor jullie hoe jullie dit als gezin moeten doorstaan. Ik hoop van harte op een goede toekomst voor jullie

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    jullie zijn nog steeds in mijn gedachte.
    ik hoop dat romy nog steeds kleine stapjes vooruit gaat.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lieve Ilona! Ik zie dat je nu toevallig meeleest! Ik hoop zó dat alles-naar omstandigheden-goed gaat met jullie?! Als je tijd en energie hebt om even een héél kort berichtje achter te laten ter geruststelling....zou super zijn! Houd je taai meis, we denken allemaal aan jullie! :)

11. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hoop dat alles stabiel is, en Romy langzaam steeds wat herstelt. En dat het verder met Ilona, Boy en zusje goed gaat.

12. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Spannende tijd, maar wat fijn dat ze het goed doet...
    Hier duimen we nog steeds voor een goede toekomst voor die kleine meid.

13. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Vind het ook wel spannend dat er al een paar dagen geen update/berichtje is. Hoop dat alles gaat!

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik hoop het ook heel erg!!

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoop ook dat alles goed gaat!! Kaarsje branden we nog steeds!

16. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoop dat alles goed gaat met jullie! x

17. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik denk ook nog steeds aan jullie. Hoop dat alles zo snel mogelijk achter de rug is.

18. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met Romy, Boy en met jezelf.
    Jullie zijn al weer weken in het ziekenhuis en dat is echt heel zwaar voor iedereen. Veel sterkte.

19. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Update van Hyves:

Lieve allemaal,

Allereerst nog bedankt voor alle kaartjes die massaal blijven binnen stromen, echt geweldig !

Ik heb even een paar dagen niet echt de tijd kunnen vinden voor een up-date op hyves.
    De laatste dagen zijn er een hoop dingen gebeurd.

Een aantal dagen geleden kregen we te horen dat Thiopental ( één van de slaapmedicatie's die romy krijgt ) abrupt gestopt moest worden omdat ze geen darmgeruis meer hoorde.
    Meteen hierna kreeg romy zeer ernstige ontwenningsverschijnselen die echt niet aan te zien waren.
    Het kind lag te stuiteren in bed, had een hartslag van +/- 200
    41 graden koorts en een bloeddruk van 120.
    Al de andere slaapmedicatie maakte haar niet rustig, dus is er voor gekozen om romy aan een apparaat te leggen wat haar constant narcose dampen geeft.
    Omdat ze daar nu aan ligt is er voor gekozen om meteen alle andere slaapmedicatie te stoppen.
    Romy moet nu dus cold turkey afkicken.

Afgelopen nacht zijn wij door de kinderarts wakker gebeld.
    Het ging niet goed met Romy, haar vingers en tenen waren zwart aan het worden ! Er werd gevreesd voor een ernstige sepsis ( bloedvergiftiging )
    De hele nacht en ochtend zijn ze met romy bezig geweest.
    Alle ateriele lijnen en zijn vervangen en de nodige onderzoeken zijn gedaan.

Er is niets gevonden wat dit kan verklaren, dus vermoeden ze dat ze circulatie-problemen heeft van het ontwennen.

Gisteren is romy nog in een CT-scan gegaan om te kijken wat er met de longen nog aan de hand is.
    Romy heeft longschade, maar de artsen waren wel heel positief. Ze hadden het ernstiger verwacht.

Romy's longen doen het ook enorm goed, ze word nog steeds beademd omdat ze dit nog niet zelfstandig kan hervatten.
    Het doel is wel om haar zo snel mogelijk van de beademing te halen.
    De drukken en het zuurstof waarmee romy word beademd zijn echt minimaal.
    Dit betekend dus dat haar longen langzaam echt aan het herstellen zijn. Echt een groot wonder !

Romy is heel stabiel, maar zoals we vannacht hebben gemerkt.....het kan helaas zo veranderen.
    En dat maakt ons nog steeds enorm bang.

Boy is gelukkig alweer ontslagen uit het ziekenhuis, en hij heeft met de dag minder pijn.

Ik probeer morgen weer een up-date te geven.

Liefs,
    Ilona

20. adi

adi Niet meer actief

Oh god wat moet dit meisje allemaal verduren, wat een lijdensweg! Lieve romy wat ben je sterk!!! Ik hoop dat je net zo sterk uit deze oneerlijke strijd mag komen.

Deel Deze Pagina