Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Och, wat is er veel gebeurd! Jeetje man, wat verschrikkelijk heftig weer. 's Nachts uit je bed gebeld worden door de artsen... wat moet er wel niet door ze heen gegaan zijn! Arm meiske, wat moet je toch veel meemaken, echt onvoorstelbaar. Gelukkig ook goed nieuws! Houd vol, Romy!

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh my god! Wat een update weer.....Het is fijn weer een berichtje te lezen, maar wat hebben jullie weer doodsangsten moeten doorstaan sinds Romy van de slaapmedicatie af moest.....

Gelukkig ook goed bericht over haar longetjes; wat ben je toch een enorme kanjer Romy!!

EN wat fijn dat Boy alweer ontslagen is en steeds minder pijn heeft!

Heel veel sterkte wederom en Romy; blijf vechten meisje! Jij komt er wel!

3. Wat moet Romy toch blijven vechten voor haar bestaan.. wat een onwijs sterk meisje.. en het blijft zo heftig voor jullie! Gelukkig had ze geen sepsis, dat was nog even een extra gevaar geweest, en er zijn er al genoeg. Ik hoop dat de longen van Romy door blijven gaan.. dat ze blijft vechten.. kaarsjes blijven hier branden. Sterkte met alles, in deze zware periode zijn jullie kanjers!!!

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wat superheftig weer.... ongelooflijk hoe zij zich er door weet te slaan. Fijn dat je man weer thuis is.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Wat een dubbele update. Wat vreselijk waar jullie doorheen moesten. Gelukkig is er weer licht in de tunnel.
    Hopelijk blijft alles nu goed gaan. Heel veel kracht en gezondheid wens ik jullie.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh wat een verschrikkelijk heftige update weer, dank je Ilona dat je de tijd hebt genomen hiervoor...je bent zelf ook een Toppertje! Maar wat een hel waar jullie en jullie meisje weer doorheen zijn gegaan zeg en toch weet de kleine Bikkel niet van opgeven. :) Onvoortselbaar krachtig meisje en verder sluit ik mij bij Adi aan. Ik hoop dat ze gezond en gelukkig uit deze oneerlijke en onmenselijke strijd mag komen. En dat de lijdensweg voor jullie als ouders ook snel wat draagelijker mag worden, heel veel sterkte en jullie blijven in gedachten bij ons.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    och dat arme arme meisje :( wat verschrikkelijk allemaal...

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Wat fijn dat haar longen het zo goed doen en dat de artsen tevreden zijn over de schade aan haar longetjes. Tegelijk wat ontzettend ingrijpend wat ze allemaal heeft moeten ondergaan om haar in leven te houden terwijl haar longetjes zo ziek waren, en wat een gevolgen kleven daar dan weer aan zeg :( Arm meiske en arme ouders die het moeten aanzien, kon je zo maar een half jaar verder springen. Sterkte voor jullie!

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heftig!
    sterkte jullie! hoe is het met Boy?

10. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Mijn God wat een lijdensweg.
    Wat maakt zij (en jullie ook) veel mee.

Sterkte xxx

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    brrr jeetje, ongelofelijk wat er allemaal weer gebeurd is. heel veel sterkte en kracht toegewenst!

12. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    jeetje wat heftig allemaal weer.

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

:$
    jeemig.... wat ontzettend eng moet dat zijn geweest Ilona en Boy om je kind er zo bij te zien liggen, terwijl het ligt af te kicken. Ik hoop dat al het zwarte is weggetrokken en er geen vingers zijn afgestorven. Ik neem aan dat wanneer ze niet meer een half jaar erover gaan doen om de slaapmedicatie af te bouwen, Romy sneller naar huis mag? niet nu maar bijvoorbeeld 2 maanden eerder.
    Fijn dat Boy uit het ziekenhuis is, en opknapt. en wat super dat haar longen het nu zo goed doen!
    overigens is het vervangen van een arterielijn, eigenlijk een operatie. dat hoorde ik pas later.

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Och jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn. Inderdaad een wonder dat ze het toch nig zo goed blijft doen.Veel beterschap !!!

15. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat hebben jullie weer een heftige week achter de rug. Het is voor ons niet te bevatten hoeveel jullie moeten meemaken. We blijven aan jullie denken en wensen jullie alle kracht en sterkte op de wereld toe.

Wat fijn dat het met Boy weer beter gaat. Hopelijk is de pijn snel helemaal weg.

Lieve Romy, wat ben je toch een kanjer! Het is wel duidelijk dat je een heel speciaal meisje bent.

16. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Lieve Romy en familie.. Wat een kleine vechter is het toch! Wat een enorme strijd moet dat kleine lijfje aan gaan zeg, zo oneerlijk!

17. Maia

Maia Niet meer actief

wat fijn om een update te lezen maar jeetje, wat heftig weer! Desondanks fijn dat haar longen wel vooruitgang gaan laten zien langzamerhand maar ze heeft nog een erg lange weg te gaan.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wat verschrikkelijk zeg, wat moeten jullie toch veel doormaken. Ik hoop dat er nu eens een stijgende lijn in haar herstel zit zonder zoveel tegenvallers op de weg.

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Potverdrie, wat heftig!!
    Romy is zo sterk! Ondanks dit gedoe met de slaapmedicatie, blijft ze herstellen! Ze is een heel groot wonder!!

Sterkte familie en Romy, zet 'm op! Je bent al zo ver gekomen!

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Heel fijn om weer even te lezen hoe het bij jullie is, maar jeetje wat heftig weer en wat leveren jullie toch een strijd! Wat is Romy toch een sterk meisje!!! Heel veel sterkte

Deel Deze Pagina