Wat zitten jullie toch in een vreselijke achtbaan. De schrik en angst elke keer weer! Maar gelukkig ook steeds vaker goed nieuws. Geweldig dat haar longen zich herstellen. Hoe staan jullie nu tegenover de artsen die Romy behandelen, Ilona? Zijn dit nog dezelfde artsen die er een aar keer naast zaten of is dit een team waar je wat meer vertrouwen in hebt?
Fijn dat Boy ontslagen is uit het ziekenhuis en steeds minder pijn heeft. Mijn hemel wat hebben jullie weer een heftige paar dagen achter de rug. Toch slaat jullie vechter zich er weer iedere keer doorheen en laat ze keer op keer de artsen versteld staan. Hou vol Romy!!
Jeetje wat een heftige dagen weer. Lijkt me een van de verschrikkelijkste dingen om s'nachts uit je bed gebeld te worden, wat er dan allemaal niet door je heen moet gaan. Maar gelukkig ook een posi puntje van de longen. Ik hoop dat ze dit allemaal goed doorstaat en dat ze er geen blijvende last van ondervind straks. Hou vol lieve Romy, je bent een ontzettend sterk meisje! Fijn dat Boy ook weer uit het ziekenhuis is en dat hij steeds minder pijn heeft.
Pff wat een nieuws... maar lees toch ook een positieve noot in je stukje... We blijven hopen dat het goed komt! Sterkte meis en fijn dat het zo goed gaat met Boy... wel heel sneu dat Romy zo hard moet vechten nu door het stoppen van slaapmedicatie...
pfff arm meiske. Al zoveel ellende en dan ook nog in 1 keer af moeten kicken wat zo akelig voelt. Wat vind ik het oneerlijk dat alles alleen maar de hele tijd op jullie bordje geschoven wordt. Maar tegelijkertijd is er gelukkig vooruitgang met haar longen. Wat een goed nieuws! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zo'n diep respect en bewondering voor jullie heb.
Jemig wat een nieuws....... zijn haar vingers nu weer goed dan? Ow Ilona wat moet je allemaal doorstaan meid. Vreselijk. Dikke knuff voor je! Zorg goed voor jezelf!
Fijn om de update weer even te lezen. Wat een heftige dingen weer, maar gelukkig ook goede dingen. Ik blijf dit topic volgen en aan Romy denken.
Ach wat moet dat kleine meisje veel doorstaan en wat moeten jullie geschrokken zijn van de telefoon die nacht, sterkte!!
Pfffft wat een heftige update. Wordt er gewoon misselijk van als ik voel wat ze allemaal mee moet maken en dan gaat het niet eens over mijn eigen kind. Fijn dat Boy alweer ontslagen is met de dag minder pijn heeft. Ik hoop echt met heel mijn hart dat ze weer de goede kant op mag gaan.
Sjee...wat een heftige dagen weer achter de rug... Hopelijk is de volgende update weer een positief bericht!!
Heel veel sterkte, hopelijk gaat het de komende tijd alleen maar beter. Wat moet dit voor jullie verschrikkelijk zijn allemaal... Nogmaals heel veel sterkte en kracht gewenst in deze moeilijke tijd.
pff ik krijg echt de rilllingen over mijn lijf als ik lees wat dit meisje allemaal al moet meemaken!!! Gelukkig herstellen haar longen zich en heeft ze het ergste gehad. Ouders wat zijn jullie ook ongelooflijk sterk!! heel veel liefde en sterkte toegewenst.
Ik kan niet veel meer zeggen dan al gezegd is, maar ik wilde even laten weten dat ik nog steeds aan jullie denk..
Wat maakt jullie dochter veel mee zeg! wat kan ik zeggen...denk aan jullie en brand een kaarsje voor Romy en voor jullie. Hoop nu op een opgaande lijn!
Jemig.. schrik hiervan zeg. Maar wat een vechter is die Romy! Fijn dat Boy ontslagen is uit 't ziekenhuis! Sterkte Ilona, Boy, Demi & Familie! Romy; zet 'm op topper!