Jeetje wat heftig zeg! Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het dus voor dat kleine dappere meisje nodig was om haar zo zwaar te verdoven met al die medicijnen en dat ze daar nu van moet ontwennen. Ik hoop echt dat ze daar weinig van meekrijgt. Maar het goede nieuws is dat ze dus echt aan het herstellen is én de schade minder is dan gevreesd. En gelukkig is je man ook weer aan de beterende hand. Veel sterkte, jullie hebben nig een weg te gaan maar zo langzamerhand laat de zon wel weer een straaltje zien.
Wat maken jullie als gezin toch allemaal mee zeg! wat een heftige update! Gelukkig gaat het wel de goede kant op en ik ben blij te lezen dat de artsen positief waren bij het zien van haar longen. Ik denk elke dag aan jullie en zal blijven duimen!
Ik weet zeker dat er iedere dag, ieder moment positieve energie jullie kant op wordt gestuurd. Moeilijke tijden beleef je niet alleen maar samen met je team. Wie er in je team zit bepaal je zelf (vrienden, familie of mensen hier op het forum). Dit heeft mijn zus tegen mij gezegd en het heeft mij erg sterk gemaakt. Je staat er niet alleen voor! Er zijn veel mensen die met jullie meeleven en die jullie veel goeds wensen!
Wat heftig weer, maar toch ook positief he... wat een achtbaan! Zo heen en weer geslingerd worden tussen hoop en vrees. Ik blijf aan jullie denken!
Na een week weg te zijn geweest ben ik blij te lezen dat het redelijk goed met je gaat! Ga zo door meisje!
Hopelijk blijft het nu alleen maar beter gaan, zonder die vervelende en angst aanjagende terugvalletjes. Heel veel sterkte en zet 'm op kleine meid!
lieve romy ook wij denken erg veel aan je ! elke dag kijk ik even op hyves of er al nieuwe updates zijn.. en indd wat een achtbaan zitten jullie in ilona en boy.. hoop zo dat het alleen maar beter zal gaan met romy!
Ook hier wordt er veel aan Romy, Ilona, Boy en kleine zusje gedacht. Hoop ook dat ze een goede nacht heeft gehad.
Ik ben er een paar dagen tussenuit geweest, is er nog ergens een update geweest? Ben benieuwd hoe het nu gaat.
Heftig zeg, ik ben ook een paar dagen er tussenuit geweest en schrik hier echt even van. Maar gelukkig lijkt het weer wat stabieler. Ik ga mijn kaarsje weer branden!