Hai Ilona en familie, ik hoop dat het nog steeds goed gaat met jullie meisje, en wens jullie nog meer sterkte voor de komende tijd.
Hoi Ilona, Ik denk nog steeds veel aan jullie en ik hoop dat het goed gaat met Romy. En ik blijf je kracht toewensen om dit allemaal te dragen. Wat moet het zwaar zijn! Tupp.
Nog maar 1 kaarsje brandt online. Branden jullie ook weer even mee? Thuis mag natuurlijk ook, maar ik werk veel, dus voor wie ook niet thuis kan branden, kijk maar eens hier: Groep *Romy* Kaarsen - Steek Een Kaars Aan Romy, ook vandaag denk ik weer aan je!
't Is alweer heel wat dagen geleden dat we de laatste update hadden he? Hopelijk gaat het goed met Romy.
Hier wordt ook nog steeds aan Romy gedacht. Hopelijk gaat het langzaam weer beter met haar. groetjes van Hamtaro
Hier wordt aan jullie gedacht... Wat een spanning hebben jullie weer even meegemaakt, maar toch gaat het langzaam de betere kant op... Hier steken we weer een kaarsje aan!
Ook ik denk nog steeds aan jullie kijk elke dag wel een paar keer op Hyves.... Lieve Romy zet hem op meis!!
Ook hier wordt nog steeds volop aan jullie gedacht. Alweer een tijdje geen update zie ik, hoop niet dat dat betekent dat jullie weer van die heftige dage hebben gehad?! Ik hoop zó dat alles de goede kant op gaat met jullie dappere kanjer, kom op Romy, je kant het lieverd!
Ondanks het feit dat ik weinig tijd heb om in dit topic te kijken, word er ook hier nog volop aan jullie gedacht.. Hopelijk betekend dit geen nieuws is goed nieuws.. Kom op Romy.. Je gaat dit winnen..