Ik hoop inderdaad dat geen nieuws niet betekend dat ze weer door van die vreselijk heftige dagen gaan. Hier ook nog steeds een kaarsje.
Ik hoop dat het goed met jullie gaat, en geen bericht, goed bericht betekend. Het zullen wel heftige dagen zijn nu Romy in 1x cold Turkey moet afkicken van alle slaapmedicatie, maar hopelijk gaat alles goed.
Hoi meiden, Ik kwam op Hyves ergens een krabbel tegen van de oma van Romy, deze is vanmorgen geplaatst: nou met Romy gaat het ook goed ze ademd zelf al sinds zondag mee. en gaat misschien van het weekend van de beademing af ze is al bijna van al haar slaapmedicatie af ze heeft er nog 3 van de 14 dus dat doet ze goed
even voor de duidelijkheid ter aanvulling van Omas krabbel, dat ze van de volledige beademing af gaat maar nog niet zelfstandig kan ademen, maar overgezet wordt op een andere vorm van beademingsondersteuning waarbij ze wel zelf mag meeademen. Tenminste dat is wat ik ervan begrijp (sorry hier ervaringsdeskundige). Klopt het Ilona? Goh dat zou wel fijn zijn! Superknap dat Rommy al zoveel medicatie kwijt is geraakt!
o wauw wat een super nieuws!!! Krijg gewoon tranen van in mijn ogen! Och ik hoop toch zo dat het gewoon allemaal goed komt met het kleine meisje!
Wow dan gaat Romy toch echt vooruit! Goed zo Romy!! Hopelijk kunnen we snel een update lezen. Al kan ik me voorstellen dat Ilona nu niet achter het internet zit.
Wauw! Dat klinkt hoopvol en is in ieder geval een stap voorwaarts! Goed zo klein vechtertje. Ik ben trots op je!
Goed nieuws! Ikke2009, misschien kun je dat berichtje van oma even vet maken? Want velen hier zoeken alleen maar naar de vetgedrukte of gekleurde berichtjes.
guppienl ze krijgt nog steeds 3 van de 19 slaapmedicaties. Dus ik denk het niet. Weet ook niet of je daar blij van moet worden. Zo een meisje wakker aan een beademingsmachine.