in een woord WAUW! wat een supergirl letterlijk! hoop dat jullie zsm contact met r kunnen krijgen en dr weer papa en mama horen zeggen!
wat een top nieuws!!!! en wat heftig die meds... meth! o wat een strijd lijkt me dat voor haar om af te kicken , ik hoop dat ze snel weer jullie oude vertrouwde romy zal zijn en dat ze weer gaat lachen van plezier
Wat een ontzettende heftige tijd voor jullie. Wat bijzonder en goed en geweldig dat ze zo vooruit gaat en weer kans maakt op een mooi leventje na deze nachtmerrie. Heel veel beterschap voor Romy en sterkte nog voor jullie in de komende tijd!
Ook ik lees nog steeds mee op hyves. Helemaal geweldig, en toch ook superheftig om te lezen welke weg ze nog te gaan hebben.
WOW!!!!!!!!!!!!!! Wat een vechtlust.. daar kunnen wij 'grote mensen' nog veel van leren... Kleine Romy heeft vast een bijzondere bestemming in dit leven!!! Een voorbeeld!! Ga zodoor meid...je komt er wel!!.. Ilona & Boy.. jullie hebben een bijzondere meid!!.. en zij bijzondere ouders!!!....
Romy! kleine vechter! wat doe je het toch goed! wat maak je iedereen blij! en bovenal je papa en mama en zusje! (plus natuurlijk alle andere fam leden en vrienden) JIJ bent het voorbeeld van hoe sterk en veerkrachtig kindjes kunnen zijn! lief meisje! heel veel sterkte in het nog lopende gevecht! maar als iemand het kan ben jij het!
Lieve Ilona en Boy, Wat een ontzettend goed nieuws zeg. Ik ben zo blij dat Romy zo'n vechtertje is. Ik heb zo vaak aan Romy en jullie gedacht en gehoopt dat ze zich er doorheen zou slaan. Ik weet dat ze er nog lang niet is, maar ze vecht zich er doorheen. En dat is het belangrijkste. Ik hoop dat ze snel haar oogjes weer open doet en dat jullie weer echt contact met haar hebben. Jullie hebben echt een zwaar jaar achter de rug en ik hoop dat 2012 een heel goed jaar voor jullie wordt. Heel veel sterkte en beterschap nog.
Hoop dat het nog steeds de goede kant op gaat met jullie dappere meisje?! Ik denk aan jullie, sterkte weer!
Ik hoop dat het nog steeds zo goed gaat.. Kan iemand hier het adres van de IC nog een keer neerzetten?