Jee wat een blunder zeg, zo'n belangrijke injectie vergeten..? Pff Ik hoop echt voor jullie dat jullie je meissie helemaal terug krijgen. Het is echt een vechter!
Jemig! Wat een vechter die Romy! Om maar niet over die spuit te spreken, bah wat naar! Knuffel en heel veel sterkte!
Zaterdagavond, voorheen waren dat de avondjes dat Romy wat langer op mocht blijven en dat ze met chipjes voor de tv naar bassie en adriaan zat te kijken. Nu zitten we al voor de 6e keer op een zaterdagavond in het ronald mc donald huis met een ziek meisje in het ziekenhuis. Romy doet het goed, dat blijven we ons zelf maar inpraten. We moeten het vertrouwen weer helemaal terug zien te krijgen, maar wat is dat soms toch moeilijk. Je wilt hopen op een mooie toekomst voor Romy, maar er blijft nog zoveel onzeker. Krijgt Romy dit nog een keer terug ? Heeft ze een hersenbeschadiging ? heeft ze thuis zuurstof nodig voor de nacht ? is er niets met haar stembanden ? hoelang duurt het voor Romy weer kan lopen ? enz enz enz. Nog heel veel vragen waar we nog geen antwoord op weten en waar de artsen ons nu ook nog geen antwoord op kunnen geven. Het afbouwen van de slaapmedicatie gaat tot nu toe nog goed, maar ze hebben wel verteld dat er een moment gaat komen waarin ze niet meer kunnen afbouwen en als het ware dus even stil staan. Romy krijgt nog steeds methadon om het afkicken voor haar zo rustig mogelijk te laten verlopen. Elke dag heeft Romy fysiotherapie, dit gaat goed maar wel langzaam. We zijn nog niet heel ver gekomen. Maar alles gaat in het tempo van Romy, en omdat Romy nog heel erg uitgeput is kunnen ze nog niet heel veel. Voor alle mensen die mij telefonische hebben proberen te bereiken de afgelopen weken, dagen....Mijn telefoon staat vaak uit om soms even tot ons zelf te komen. Het moment van verwerken lijkt nu te zijn begonnen en dit valt ons behoorlijk zwaar, zoals verwacht moest de klap nog komen...en geloof me, die klap is bijzonder hard binnengekomen. Het besef dat we in gedachten al bezig waren met het " afscheid " van Romy, en het zien reanimeren etc etc is niet te bevatten. Weken hebben we in een soort van slechte film gezeten, alleen nu beseffen we dat onze dochter de hoofdrol daarin heeft gespeeld. Liefs, Ilona
Waarom moet je bij een stap vooruit, ook altijd weer een stap terug doen ? Boy komt net bij Romy vandaan, en haar saturatie's gaan weer omlaag.........daar gaan we weer ! Bah, misschien toch weer een virus. Of toch de longbeschadiging waardoor ze misschien altijd zuurstof nodig zal hebben. Dat we maar snel wat meer duidelijkheid mogen krijgen.
Hoop dat jullie nu heel snel duidelijkheid krijgen want dit is niet te doen. Zowel voor Romy als voor jullie niet Sterkte!!!!
Ik denk aan jullie! Xx Verschrikkelijk dat haar saturatie weer daalt. Die vervelende onzekerheid ook.... Sterkte!
Jeetje zeg, wat heftig toch weer, die terugval. Ik denk aan jullie hoor! En mijn kaarsje gaat weer aan!
We blijven aan jullie denken. Het is al veel vaker gezegd maar het is onmenselijk wat jullie allemaal hebben moeten meemaken de afgelopen weken. Het moet vreselijk zijn om je kleine meisje zo ziek in haar bedje te zien liggen. Hopelijk hebben jullie in de naaste omgeving en het ziekenhuis mensen met wie jullie kunnen praten en jullie gevoelens kunnen delen. Eén ding is zeker: Romy is een kanjer en ze wordt omringd door mensen die heel veel van haar houden. Hopelijk hebben jullie snel meer zekerheid over waarom haar saturatie gedaald is.
Mooi gezegd Superb. Ik sluit me hierbij aan. Heel veel sterkte en we blijven voor jullie en jullie meisje duimen!
Moeilijk hoor... Zo'n gek idee dat ze eigenlijk nog steeds middenin deze nachtmerrie zitten en dat ze helemaal niet even afstand van alles kunnen nemen. Al die weken al... hoe houd je zoiets vol?!