Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    jeetje :( ging net een stuk beter! is gewoon zo oneerlijk... hopelijk weten jullie snel meer.
    ik denk aan jullie

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    jakkes denk je eindelijk dat het iets beter gaat en daar gaan jullie weer onze gedachten zijn bij jullie!!!

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nee he, wat is dit oneerlijk. Het ging net zo de goede kant op. Ik hoop zo voor jullie dat dit even een tijdelijke korte dip is en jullie meisje snel verder gaat klimmen.
    Die onzekerheid waar je het eerder over had lijkt me vreselijk. Niet weten wat de toekomst voor je kind gaat brengen. pfff, wat jullie toch allemaal moeten doormaken. Heel veel sterkte.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Prachtig gezegt!

5. Tsjee, wat erg weer :( :( ik hoopte zo dat het beter zou blijven gaan. Maar nu weer saturatiedippen. De kaarsjes blijven hier ook aan staan voor jullie en jullie zijn allemaal vechters.. als je je kind zo moet zien.. geen woorden voor zo erg! Ik hoop voor meer duidelijkheid en dat het weer beter gaat met Romy.

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik blijf aan jullie denken!

7. droppi

droppi Actief lid

20 sep 2009
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook, we blijven aan jullie denken en kaarsjes branden...

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Sterkte ilona! Alhoewel ik het je niet toewens , het leven met zuurstof thuis, is te leven. Het leven met saturatie meter thuis, het is allemaal wennen. Er is ook speciale kinderthuiszorg voor om jullie als ouders thuis bij te staan en te ontlasten. Het ergste zijn de ziekenhuisopname (s) en bovenal de onzekerheid!

Heb je iets opgevangen over de stembanden ? Hier was kleintje in t begin zijn stem kwijt, weken hees, maar toch is zijn stem teruggekomen. Hij is erg vaak geintubeert ivm vele operaties en in totaal zeker zeven weken volledig beademt geweest, waarvan 5,5 weken achtereen. Sterkte ilona
    Ps bedankt voor de lieve pbtjes die ik ontving mbt mijn zoon.

9. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    arme kleine meid :(

10. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Pfff, wat een heftige berichten weer.
    Heel veel sterkte, wat moeten jullie veel doorstaan.

11. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Wat oneerlijk, als je net denkt dat je inderdaad een pasje vooruit doet moet je weer een stapje terug. Sterkte wederom en wat hoop ik dat jullie snel duidelijkheid krijgen en natuurlijk het liefst met positief nieuws! Ik denk weer aan jullie!

12. Oreomama

Oreomama Actief lid

19 nov 2011
    146
    0
    0
    management assistent
    Almere
    Ach nee, wat erg. Sterkte iedereen, ik hoop dat jullie spoedig beter nieuws mogen krijgen!

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Oh wat heftig toch weer en wat vreselijk die eeuwige onzekerheid. Ilona en Boy nog maar weer heel erg veel sterkte en kracht

Romy blijf vechten meiske, je kan het kleine leeuw!

Kaarsje brandt weer (nog steeds)

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Tranen in mijn ogen van de update en helemaal van de foto op hyves. Arm meisje.
    Wat lijk je mij een krachtig persoon, als ik je zo zie.

Mijn respect voor jullie is groot.

15. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ilona, dit is werkelijk een lijdensweg voor jullie. Het vergt bijzonder veel kracht om de lichtpuntjes te blijven zien. En wat je schrijft, het verwerken gaat nu pas beginnen, de nare herinneringen aan de reanimatie... zelfs wij hier op ZP waren er stil van... Het gaat allemaal heel veel tijd vergen maar ik hoop heel erg dat jullie ooit kunnen terugkijken op deze tijd als een vreselijke tijd die toch voorbij ging. Het verdient tijd. Alles in jou als moeder is geraakt, ik kan er niet eens bij wat het allemaal met je doet. Ik wil je heeel veel sterkte wensen, een dikke knuffel. Onze gedachten gaan nog elke dag uit naar jullie lieve Romy. Hang in there...!!

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig, wat heftig weer zeg.. Kippenvel.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik hoop ontzettend op goed nieuws vandaag....
    Sterkte!

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik denk aan jullie. en hoop dat het een klein dipje is. en dat romy snel de kracht weer vind om keihard verder te vechten.

19. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    ogottegottegot...
    ik denk aan jullie...

20. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Die foto op hyves, kippenvel.... Hou vol meissie!!

Deel Deze Pagina