Waar staat die foto? Ik kan het niet vinden. Edit: nevermind, heb de foto gevonden. Tranen in mijn ogen, waarom moet dit meisje toch zo lijden??
Wat een prachtige foto van jullie saampjes! Weer zoveel meegemaakt. Telkens 1 stapje vooruit, maar weer 2 achteruit. Hopelijk komen ze er snel achter waarom de saturaties zo laag blijven.
Ow het komt misschien omdat ik niet in kan loggen? Ga me niet aanmelden op hyves. Aan jullie denken is ook genoeg B,I,R&D
Nog heel veel sterkte. De foto's bekijk ik liever niet omdat ze te confronterend zijn en teveel nare herinneringen oproepen. We blijven aan jullie denken. Dikke knuffel. En Rome, je bent en blijft een kanjer kleine leeuw!
Ook ik denk nog steeds aan jullie! Hoop dat het snel weer wat beter gaat met jullie meissie... Dikke knuffel.
Kan iemand de nieuwe update plaatsen? Dat lukt me niet via de phone.. Deze is niet zo goed... Lieve lieve romy, zet m op meis.. Laat maar eens zien wat vechten is.. We denken aan jullie en heel veel beterschap!
Ilona heeft zojuist een update geplaatst. Helaas niet het nieuws waar iedereen op hoopt; Ilona Lieve allemaal, Gisteren kwam ik op het ziekenhuis bij Romy, en zag meteen dat er iets niet in orde was. Ze was weer heel bleek, en haar oogjes lagen weer heel diep. Saturatie zakte weer steeds dieper weg, en sávonds kreeg ze ook koorts. Heel de avond zijn ze weer met haar bezig geweest, en de longfoto gaf duidelijkheid. Romy heeft weer een longontsteking !!! Hoe is het toch mogelijk ?! Vannochtend was haar bloed ook verslechterd, dus is er weer meteen met verschillende soorten antibiotica gestart. Laten we hopen en bidden dat dit niet weer het begin is van de ellende waar we pas zijn uitgekomen. Elke longontsteking zet ons de nekharen overeind.... vandaag, 20:43
Ach ach ach ach....ik heb er geen woorden voor.... Kan er alleen om huilen. En jullie nog een keer heel veel kracht toewensen.
Oh nee!! Dit is inderdaad helemaal geen fijne update..... De tranen lopen over mijn wangen! Lieve, lieve, lieve kleine Romy blijf knokken meisje! Hou vol........ Ilona & Boy; ontzettend veel kracht om jullie ook weer hier doorheen te slaan! Hier zijn gewoon echt geen woorden voor....
Aan 1 kant een heel naar bericht. aan de andere kant is er hoop? Het is dus niet zo dat de beschadiging die ze al heeft dit veroorzaakt! en ik hoop en duim dat ze ook dit weer bevecht en voor zover mogelijk helemaal opknapt!
Ik reageer niet veel maar lees nog wel bijna dagelijks mee. Ook denk ik nog dagelijks aan Romy! Wat een klote nieuws nu weer. Wanneer is het eens klaar met de terugslagen!! Ik kan alleen maar hopen dat ze in de tussentijd zo is opgeknapt dat ze er geen erge schade van ondervindt! Dat ze sterk en krachtig genoeg is om ook deze tegenslag te overwinnen! Hoe veel kunnen jullie nog dragen Ilona?! Sterkte allemaal! Romy is een vechtertje maar dat heeft ze vast niet van vreemden!!
Nee, niet weer............. Wanneer mag het eindelijk eens alleen maar de goede kant op gaan? Heel veel sterkte!!