Lief meisje toch..... wat moet jij wat meemaken zeg.... Ik hoop met heel mijn hart dat je weer snel beter wordt en voor je ouders en familie nogmaals heel veel sterkte!! Zet hem op klein meisje, je kunt het!!
Lieve Romy, Kom op meisje, blijf vechten! Wat een verschrikkelijk nieuws weer. Ilone en Boy ik denk aan jullie en bid mee dat ze dit weer snel overwint!
Wat een naar bericht. Zoals zovelen vind ook ik het lastig om de juiste woorden te vinden. Eigenlijk is alles al gezegd; Het is oneerlijk en het mag niet! Lieve Romy, Ilona, Boy en familie, jullie blijven in onze gedachten en we wensen jullie heel veel kracht en sterkte toe. We hopen samen met jullie dat Romy deze tegenslag snel te boven komt.
Wat een rot nieuws! Is 't Nou niet genoeg geweest? Heel veel kracht en sterkte! Romy je bent sterk, dat heb je al eens bewezen! Kom op he! Laat 't nog een x zien! Hoorde net dit nummer, moest aan jullie denken! Henk bernard - lieve heer dikke knuffel
Tjonge, heb er eigenlijk geen woorden voor.... Veel kracht toegewenst. Romy, ik moet het toch weer aan je vragen, maar kun je nog een keer terugvechten. Dappere meid!
Oh nee, niet weer! Ik schrok van de update, had zó gehoopt en gedacht dat het vanaf nu alleen maar een stijgende lijn zou zijn voor jullie dappere meisje. Dit is meer dan onmenselijk, hoelang kunnen jullie en vooral ook Romy dit nog volhouden?! Ze is nog zo kwetsbaar blijkbaar, arm klein ding. Ik hoop en bid ook voor jullie dat deze longontsteking met een "sisser" mag aflopen en dat ze weer snel opgeknapt is en verder kan herstellen. Houd vol lieverds, zolang Romy blijft vechten moeten jullie het ook en wij hier blijven allemaal kaarsjes voor haar aansteken. Héél veel sterkte...nogmaals. Kom op Romy, je kán het kleine Bikkel!
ik kwam hier even kijken of er nog nieuws was. Vindt het nogal sneu allemaal. Romy zal wel prednison en een speciale antibiotica krijgen tegen die tegen virussen werkt, en vernevelen met ventolin en atronvent. weet helaas uit ervaring hoe ziek ze kunnen worden van een virusinfectie in de longen, mijn kleintje had dit ook in december en begin dit jaar en het duurde lang voordat hij opgeknapt was.
Wat vervelend nieuws, had zo gehoopt dat de stijgende lijn doorzette. Romy, meiske zet hem op! Ilona & Boy heel veel kracht gewenst!
Ow wat vervelend zeg! Kom op meissie vecht door! je bent al zo'n eind! Heel veel kracht vanuit hier.. * knuf*
Lieve Romy, Ilona en Boy We blijven in gedachten bij jullie! Hopelijk komt snel de tijd dat jullie weer zonder zorgen van jullie (dappere en mega sterk) gezin kunnen gaan genieten!