Was zo blij dat het de betere kant opging. Lieve Romy en famillie heel veel sterlte. En lieve Romy zet hem op liefje hoop dat ALLES goedkomt!
Ach arm kleintje. Heel veel beterschap weer voor jullie schatje, weer zo'n ellendige hobbel die ze moet nemen, hoop dat ze snel weer opknapt.
Tsjee, weer longontsteking Romy kom op meisje vecht er tegen. we denken aan je hier en vind jou en je familie kanjers!! Net kaarsje aangestoken, alle kaarsjes staan uit.. wie brand er nog meer een kaarsje?
Ik weet ook echt niet wat ik moet zeggen. Ik duim nog steeds voor Romy, wat een ellende kan zo'n klein meisje meemaken.
Wat een vervelende stap terug weer. Ik hoop dat ze de longontsteking snel te boven is en dat ze daarna weer stapjes vooruit mag doen.
Jakkie, weer longontsteking.....hoe kan dat toch steeds? Ik leef weer met jullie mee...heel veel sterkte en kom op, Romy, blijf vechten!
Ook hier brand weer een kaarsje en ben ik in gedachten bij jullie! Kom op lieve sterke Romy, je hebt laten zien dat je kei hard kunt vechten en ik hoop dat dit de laatste keer is... Je verdiend zo erg een fijn leven met je papa, mama en zusje! Vecht klein meisje...
nu weer een longontsteking, het zit ook echt niet mee he? heel veel sterkte en ook ik denk nog steeds aan jullie.