Arme Romy,weer een stapje terug. Wat moeten jullie als ouders een hoop zorgen dragen. Hier word ook aan Romy gedacht.
@hyves: Ik las net dat de hyves iets was met ilonaenbikkel. Verder zul je zelf moeten zoeken, ik ben niet zo van hyves. @Ilona en Boy: Waarom blijft deze nachtmerrie maar doorgaan? We blijven samen met jullie bidden en hopen dat de stijgende lijn waar ze in leek te zitten weer doorgaat en dat ze steeds meer gaat opknappen. Jullie arme meisje heeft al veel te veel moeten doorstaan. En jullie ook!
man man hoe kan het he!!! Hoeveel ellende krijgen jullie nog voor de kiezen.. Triest hoor dit!!. Sterkte
we bidden voor Romy.... kom op meid... je kan het!!!!!.... *hoe lang houdt dit meisje dit nog vol zeg!!!..*.. wat een kracht!...
En nog steeds gaat de nachtmerrie door! Wat een hoop ellende moeten julie doorstaan Ik duim voor de kleine Romy en vanavond zal haar kaarsje weer branden
He toch wat erg weer. Het houdt ook allemaal niet op. Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel voor Romy.
Hoe gaat het nu met Romy? En Ilona en familie hoop dat jullie het allemaal een beetje vol kunnen houden. JUllie worden wel helemaal door elkaar gegooid van gevoelens. Veel sterkte.
Ach niet weer toch! Heel veel beterschap. Hier een kindje met 7 longontstekingen binnen paar maanden en ook wij staan machteloos omdat we niet weten waar ze vandaan komen. Helaas hebben jullie alleen ernstige complicaties erbij en mogen wij van heel veel geluk spreken. Sterkte!
hopelijk gaat het weer een beetje beter... wat een vreselijk gevecht zeg gelukkig is de kleine meid super sterk. ik wens jullie allemaal nogmaals super veel kracht en sterkte toe
oh lieverds wat verschrikkelijk dat dit gebeurt met Romy. Hoe gaat het nu met haar? Sterkte toegewenst!
Na een halve maand afwezig te zijn, en alles heb teruggelezen, moet ik eindigen met de laatste update. Wat een kutbericht. Wanneer mag het eens over zijn voor Romy? Ze is zo'n vechter, en het had allang klaar moeten zijn. Bah, wat een angst zeg. Zet 'm op meisje!