Wat een ellende, tranen staan in m'n ogen bij het lezen van haar laatste post op Hyves. Lieve Romy, je vecht al geweldig goed maar kom op meid geef niet op! Jouw tijd is nog niet lieverd! Vecht zo hard je kan!!!
Verschrikkelijk... Ik heb er gewoon geen woorden voor. Elke keer als ik op ZP kom dan kijk ik of er nieuws is en dan hoop ik te lezen dat er iets positiefs staat. Wat is dit kleine meisje een vechtertje. Ook hier brand een kaarsje.
Op dit soort momenten baal ik dat ik geen Hyves meer heb. Blijf deze pagina maar herladen maar nog geen nieuws. Meiden, staat er ook nog niets op Hyves?
meiden mischien een fijn idee om allemaal kaarsje te branden voor haar! bij mij staat ie al aan vind dit echt heeel verdrietig allemaal
Nee helaas niet. Ik hou het ook in de gaten. Als ik iets lees plaats ik het meteen hier. Groetjes jopa1000
Nog geen update op hyves! Romy nog even knokken meisje! je kan het! Ik hoop dat er gauw nog een positief berichtje komt. elk stapje is er 1.
Hey.....kan me gewoon niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen Ilona. Ik denk aan jullie, net als vele anderen en bid voor jullie. Verder heb ik geen woorden, en voel me echt verdrietig.... Houd vol!!!
Kom op Romy..... Muis ligt nu ook lekker bij je en hopelijk helpt hij jou om goed te vechten... Dikke knuffel
Wat een nachtmerrie is dit. Heb er helemaal kippenvel van. Romy meiske blijf vechten. Je mama, papa en zusje houden zoveel van je en willen je niet kwijt.
Met tranen in mijn ogen heb ik mijn kaarsje voor Romy aangestoken. Romy kleine mooie meid, vecht voor je waardevolle leven en voor je familie die zoveel van je houdt en je niet kwijt willen. Ik zal elke dag een kaarsje voor je opsteken tot je beter bent. Heel veel kracht en liefde toegezonden en word maar snel beter.
Wat een verschrikkelijk verhaal! Tranen in de ogen! Kom op kleine meid je kan het! Heel veel kracht voor jou je papa mama en zusje...