Hoe gaat het nu met jullie kleine Bikkel, Ilona? Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat jullie volgende update vol staat met positief nieuws over het herstel van Romy. Kom op Romy, niet opgeven, je kan het!
Ik denk ook veel aan Romy! ik hoop dat ze de longontsteking goed kan bevechten en weer verder kan met herstellen!! sterkte allemaal.
nog geen nieuws, ik vrees dat het dan niet goed gaat. Ik ben niet zo van de `geen nieuws goed nieuws`. Zo werkt het bij mij namelijk niet wanneer er iets erg is/ was met mijn zoon.
@ Ons kleintje: Daar heb je wel een beetje gelijk in. Als het goed gaat, heb je even tijd om adem te halen, en sociale contacten bij te werken. Als het niet goed gaat niet (lijkt me). Toch blijf ik erop hopen en duimen.
Ik lees al een tijdje mee en het raakt me elke keer enorm maar heb nog geen 1 keer gereageerd. Ik had nu zoiets van en nu laat ik een berichtje achter. Romy kom op meisje je redt het wel! dat moet gewoon! En Ilona en je man heel erg veel sterkte gewenst en ik hoop echt dat 2012 nog een heel goed jaar mag worden en dat Romy er snel bovenop komt! Groetjes Miranda
Update: Lieve allemaal, Het leek de goede kant op te gaan met Romy, de antibiotica sloeg goed aan en ze waren er gewoon snel/optijd bij. Helaas ging het gisteren weer snel bergafwaarts, en wat blijkt....longontsteking op een longontsteking. Wie krijgt dit verzonnen. Ik weet het niet meer, ik word hier helemaal gek. Die lange zwarte tunnel, is onderhand pikzwart. Er komt geen einde aan, ik wil gewoon naar huis met mijn gezin. Ik trek het hier niet meer !!! Romy krijgt deze week nog een onderzoek voor het slikken, omdat ze bang zijn dat ze zich telkens verslikt waardoor alles in de longen loopt, en ze daardoor constant longontstekingen krijgt. Het afkicken van de medicatie gaat redelijk, ze heeft er zelf gelukkig niet veel last van. Het is alleen voor ons als vader en moeder niet echt prettig. Liefs, Ilona
Laten we hopen dat er iets uit dat onderzoek komt! Dan betekent dat in ieder geval dat ze er iets aan kunnen doen. Sterkte!
Jee heftige update weer zeg. Hoop echt dat er toch nog licht komt aan het eind van deze ellelange tunnel... Heel veel kracht en sterkte!
kippenvel, zo herkenbaar! Je wilt gewoon naar huis! Gewoon dat er niets aan de hand is, dat je lekker kan doorgaan met je leven, thuis je was doen, je administratie (gaat allemaal gewoon door) gewoon normale dingen! zie mijn onderschrift. Konden gisteren eindelijk weer gedag zeggen tegen het Ronald Mac Donald huis, het was al de 20ste week binnen 1 jaar tijd. Het is al niet leuk, maar helemaal als het baggerslecht gaat met je kleine, ach vreselijk. Wat supersneu allemaal voor Ilona, veel beterschap Romy, zet hem op!
Meiden. Op deze site kun je nu nog gratis kaartjes sturen als je de actiecode invult. Als iemand het adres heeft, misschien dat we dan weer kaartjes kunnen sturen? Actiecode: POSTCODE. KaartWereld van PostNL
Ik weet alleen niet of ze inmiddels naar een andere afdeling is gegaan. UMC St Radboud Romy Verharen Intensive Care (Q3C) Huispost 632 Postbus 9101 6500 HB Nijmegen
Pff het blijft tobben, hopelijk komen ze er snel achter waarom ze steeds longontsteking krijg en kunnen ze er wat aan doen. Sterkte en probeer positief te blijven.