Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Och nee toch, wat een vervelend nieuws weer, ik denk vaak aan jullie, sterkte!

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig zeg.. sterkte!

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Er moet gewoon licht komen aan het einde van de lange zwarte tunnel. Hopelijk komen ze er snel achter waardoor Romy steeds longontstekingen krijgt, en hier wat aan gedaan kan worden, zodat Romy verder kan gaan opknappen.

4. Wat verschrikkelijk dat die longontstekingen telkens terugkomen. Lieve Romy meisje ik blijf hopen en duimen dat het beter met je gaat.. :(
    veel sterkte weer jullie zijn bikkels!!

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Heel veel sterkte en positieve gedachten voor het strijdende en lijdende kleintje weer :( Arme jullie, paps en mams ook veel sterkte en kracht voor jullie: hou elkaar stevig vast.

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jeetje meid, er komt echt geen einde aan he. :(
    Ik blijf aan jullie denken...

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat een drama voor jullie en voor Romy. Mijn gedachten gaan uit naar jullie en wens jullie nog steeds alle kracht toe om dit te dragen. Heel veel sterkte en dat er heel snel een grote zon gaat stralen naar jullie mooie meisje.

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    wat is dit onmenselijk voor die kleine romy!!! hoop snel op een stijgende lijn!! hoop zo voor jullie dat er eindelijk licht komt in die pikzwarte tunnel. Hou jullie sterk ook al is dit ontzettend moeilijk!!!! Ook hier denken we aan jullie...
    Ligt romy nog steeds in het radboud ziekenhuis?? Kom er regelmatig langs en moet er dan aan denken... pffff heel veel sterkte.

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Jeetje als je denkt een stap vooruit te zijn , kelder je er zo 10 terug.
    Heel veel sterkte!
    Knuf!

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ohohoh wat een ellende voor dat arme meisje en voor haar lieve ouders. ik moet er ook steeds zo aan denken dat ze niet eens optimaal van haar kleine zusje kunnen genieten.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hele dikke knuffel, arme kleine meiske.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Verdorie, weer een stap terug :(...
    Nu duimen voor alleen maar goede berichten!!! Je meisje mag nu wel eens beter worden....

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    bah wat een nare update :( hou vol meisje!!!

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik hoop dat ze er al achter zijn waarom Romy iedere keer longontsteking krijgt.

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ach jeetje alweer tegenslag. Sterkte alweer. Het mag nu wel s ophouden met de ellende zeg

16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    He gossie meiske toch. Ik hoop dat je de longontstekingen snel weer te boven bent. Je moet weer lekker kunnen spelen.
    Voor Ilona, Boy en de rest van het gezin; kom op, blijf sterk voor jullie moppie. Heel veel beterschap gewenst!

17. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#4817 Ons Kleintje, 4 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2012
    omdat ze elke keer iets in haar longen krijgt.

Quote Ilona (aangepast want een moet geen zijn):
    Romy krijgt deze week nog Geen onderzoek voor het slikken, omdat ze bang zijn dat ze zich telkens verslikt waardoor alles in de longen loopt, en ze daardoor constant longontstekingen krijgt.

Wanneer je bijvoorbeeld voeding of iets anders in je longen krijgt, kan dit een ontsteking veroorzaken. Dus als je verkeerd slikt dan komt het perongeluk in het `verkeerde keelgat`.

Ilona, Boy en Romy zet hem op!!!!!!!!!!!!!

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

het mag toch wel eens genoeg zijn? lieve romy, kom op, je kan het! er is nu echt hulp voor je! de lente zit je lekker in jullie tuintje oke?

19. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik lees nu net de laatste update op hyves.

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Even in het rood

Lieve allemaal.

Vanaf donderdag gaat het niet zo heel goed met Romy.
    Het begon met plotseling een hele hoge hartslag van +/- 210 slagen p/m
    Binnen een uur kreeg ze hele hoge koort van 42 graden.
    Ook haar ademhaling ging omhoog en ze had flink wat nodig aan zuurstof om niet terug te hoeven gaan aan de beademing.

Er werd meteen een longfoto gemaakt en deze was weer verslechterd vergeleken met de vorige longfoto.

Vanaf donderdag kan ze ook helemaal niets meer binnen houden, zelfs sondevoeding komt er met grote golven uit.
    Het onderzoek wat gepland stond om te kijken naar hoe romy slikt, kon niet doorgaan.

Tilburg lijkt voor ons nog heel ver weg, we hebben een hele lange adem nodig !
    Maar het maakt ons allemaal niet uit, het belangrijkste is dat ze weten wat Romy mankeert.
    Waarom ze plotseling heel erg ziek kan worden, zelf hier in een universitair ziekenhuis zijn ze gefrustreerd omdat ze ons geen antwoorden kunnen geven.
    Ze vinden het zelfs eng dat Romy in rap tempo achteruit kan gaan !

Gelukkig knapt ze nu wel weer wat op, maar donderdag waren we echt bang dat we weer helemaal terug bij af waren !

Liefs,
    Ilona

Deel Deze Pagina