Ach toch niet weer met tranen in mn ogen zit ik dit weer te lezen. Veel kracht en sterkte toegewenst!
mischien word het weer is tijd om een actie op touw te zetten die poster is al weer een tijdje geleden ... en vaak zie je als een kind langer in het ziekenhuis ligt er dingen in aandacht toch veranderen !
Berichtje van oma gehad: heb net je mail gelezen erg leuk dat jullie weer een kaartje willen sturen. het adres is nog hetzelfde van nijmegen. maar nu naar de kinderafdeling .het strand kamer 19 gr connie oma van Romy Dus dan toch kaartjes doen?
Adres van Romy: UMC St Radboud Romy Verharen Kinderafdeling het Strand, kamer 19 Huispost 632 Postbus 9101 6500 HB Nijmegen Is dit dan het nieuwe adres, of moet er nog meer veranderd worden?
Arme kleine meid en ouders. Jullie moeten wel ten einde raad zijn zo ongeveer. Je kind al weken zo ziek zien liggen dat is bijna niet te dragen. Veel sterkte.
goed idee van de kaartjes. Allemaal hartjes enzo! Met zoveel liefde moet het gewoon goed komen met de kleine meid!
ja daarom en als we ze allemaal dan rond de 14 laten bezorgen door de postbode ! denk dat haar ouders dat ook even nodig hebben .......want op een geven moment gaan mensen weer door met het leven ( weet ik uit eigen ervaring ) en word het soms dodelijk stil dus wie doet er mee om op dinsdag 14 feb een kaartje te laten bezorgen bij romy met allemaal hartjes er zodat ouders ook weten dat er nog steeds aan hun word gedacht ?
Ik doe mee Ga morgen meteen kijken voor een mooie hartjeskaart. Je hebt er genoeg nu. Of kan het ook online?
via geetz kan je online een kaartje sturen ..... en dan kan je hem zelfs nu al klaa zetten en word hij verstuurd op de dag datjij het wilt
Ik doe ook mee, maar wat zetten jullie erop? Gewoon een boodschap voor ze, maar zet je er dan bij dat je van zp bent of je eigennaam?