Zoals zovelen weet ik ook niet meer wat ik kan of moet zeggen. We blijven aan jullie denken en wensen jullie heel erg veel sterkte toe.
Ach, arm kindje en arme ouders en zusje en andere geliefden. Heel veel sterkte weer en beterschap voor jullie meissie!
Ow wat een ellende allemaal! Ik hoop zo dat het gauw ophoudt en die ontstekingen verdwijnen en jullie meissie met rust laten! Heel veel sterkte..
Meerder ontstekingen zelfs. Ik heb zo met jullie te doen, want jullie moeten dit ook "aanzien" , jullie schat die daar ligt te vechten , al maanden... Allemaal kracht en sterkte toegewenst.
Ach lieverds, waarom nou toch weer? Wanneer komt het einde van die tunnel nu eindelijk eens in zicht, jullie verdienen het allemaal zo na deze lange lijdensweg! Kon ik maar even met een toverstokje zwaaien...dan zat Romy weer helemaal gezond thuis. Houd vol, Romy vecht nog even door kleine leeuw!
Jeetje...lees regelmatig weer eventjes bij... Weet niet zo goed wat te zeggen....Kom op meisje!! Sterkte voor iedereen....
Laat het nu ophouden alsjeblieft!!! Dit meisje heeft genoeg gevochten en ze heeft laten zien dat ze het kan en wil. Laat haar nu met rust!!!!! Ik denk aan jullie....
ik volg het topic nog steeds maar weet niet wat ik nog kan zeggen veel sterkte en komop romy ! je kunt het kleine kanjer!