Lieve Ilona, vriend Romy en zusje! Wat een verschrikkelijk verhaal! hier branden 2 kaarsen voor jullie! Kom op Romy, Vecht.. liefs x
wat vreselijk. lieve Romy houd vol en vecht meisje. voor het gezin heel veel sterkte. ik steek hier ook een kaarsje aan
Heel veel sterkte!!! Hoop dat romy nog de kracht mag vinden om te vechten!!! Hoop dat ze snel weer bij jullie mag zijn.
Dit zou gewoon niet moeten mogen he! Wat verschrikkelijk! Tranen biggelen over mijn wangen! Lieve TS en familie, Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen! Dit is gewoon te oneerlijk voor woorden! Ik hoop echt dat jullie meisje snel weer aan de betere hand is! Lieve Romy, Je slaapt nu lekker, maar ik hoop dat als je wakker wordt, je dan weer rustig kunt ademen en snel opknapt! Want jij hoort lekker met je papa en mama te knuffelen en met je kleine zusje te spelen! Blijf vechten meisje! Liefs Loesie
Ik weet niet hoe vaak ik hier kom kijken, wil zo graag goed nieuws lezen!! Het gezin hoort bij elkaar te zijn, zeker met de feestdagen die eraan komen, en vooral de dagen en maandan en jaren erna!! Vecht.....
Nee geen update meer geweest...... Ik ga slapen. Tot morgen, hoop op weer een stapje vooruit! Groetjes jopa
Ook hier de rillingen over mijn lijf, wat verschrikkelijk dit. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Romy, kom op kleine mooie meid! Vecht door meisje!
Reageer nogmaals, ik hoop zo dat het morgen beter ga!! Kijk hier dagelijks maar wat duurt het lang zeg, kom op Romy!
Ik bid voor jullie, en jullie lieve mooie meisje! Wat ontzettend vreselijk! Ik hoop dat er heel snel heel goed nieuws komt. Sterkte!
Afschuwelijk dit. Ik zal een kaarsje branden voor jullie kleine meid, dat er maar snel goed nieuws mag komen.
Wat vreselijk ... met tranen in mijn ogen lees ik je topic door in de hoop dat ik een positief berichtje lees over je dochter. Wat moet dit ontzettend zenuwslopend voor jullie zijn, vreselijk! Ik brand een kaarsje voor jullie!!
Ik lees dit topic nu pas voor het eerst... de rillingen lopen over m'n rug. Wat is dit verschrikkelijk. Meer woorden kan ik op dit moment niet vinden, ik ben er helemaal stil van... Heel veel sterkte!
Hier hetzelfde, ik word er helemaal stil en verdrietig van... Ik hoop dat er snel goed nieuws volgt! Ik zal dit topic zeker blijven volgen! Ik wens jullie heel veel sterkte en ik zal duimen voor jullie kleine meid!!