Jeetje zeg, heb alles gelezen en zit met tranen in mn ogen. Wat is dit erg zeg! Ik sta er gewoon van versteld dat zoiets in Nederland gewoon kan, artsen die niet naar je luisteren en je niet te woord staan. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik duim dat Romy blijft vechten!
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! Wij duimen en bidden voor en denken aan jullie. En hopen dat Romy hier goed uitkomt en weer helemaal beter mag worden. veel liefs van Hamtaro
Wat een drama! Zag dit topic gisteren pas voor het eerst, kan het niet uit mijn hoofd krijgen. Ilona en familie: sterkte met doorbuffelen, wow wat heftig als je dit als moeder overkomt, en Romy kom op meisje, zet m op!
lieve romy hier staat het kaarsje weer aan voor je. ik hoop dat je de nacht rustig en goed door bent gekomen.. we hopen gauw te horen hoe het met je gaat.. zet hem op kleine meid!
Nog geen nieuws op hyves helaas, hoop samen met jullie dat ze de nacht goed is doorgekomen. Romy vecht meisje, laat mama en papa die prachtige stem van je horen! Groetjes jopa1000
jeetje ik lees dit nu allemaal pas. wat verschrikkelijk zeg! ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat het allemaal goedkomt. dit moet een nachtmerrie zijn
nog geen nieuws vandaag zie ik! ik hoop dat je goed de nacht doorgekomen bent romy, ik duim dat het vandaag weer iets beter gaat.