Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik maak me ook best wel zorgen. Ik zelf zou denken dat ik goed nieuws toch snel zou delen. Maar goed, ik heb nog nooit in zo'n heftige situatie gestaan dus ik ga er nog steeds maar vanuit dat kleine Romy nog altijd bij haar papa en mama is. En dat Ilona gewoon even de energie tekort komt om te reageren. Wat natuurlijk absoluut begrijpelijk is.

Mijn duimen draaien en kaarsjes branden geregeld voor kleine Romy.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    jeetje drukke dag gehad maar ik hoopte toch wel goed nieuws te lezen, dit bevalt me niks:(

mijn duim draaien en ik ga weer even een kaarsje aansteken hier

3. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees dit topic al een tijdje mee. Ik hoop zo dat het goed gaat komen. Ik denk vaak aan jullie, heel veel sterkte, liefs

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik blijf bij "geen nieuws is goed nieuws!" Ik hoop snel hier te kunnen lezen dat alles goed gaat en dat alle zorgen voor niets zijn geweest. Ik denk heel veel aan Romy en deze vreselijke situatie en kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat deze nachtmerrie snel over is.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ohhh, nog geen nieuws vandaag he... pff ben elke keer weer een beetje zenuwachtig als ik vernieuw op Hyves, hoop zo op veel goeds.

Heb ook weer erg veel aan ze gedacht vandaag.

6. MaCi

MaCi Actief lid

27 mei 2008
    332
    0
    0
    Hier ook regelmatig in gedachten bij jullie...
    Kom op, lieve kleine Romy!

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hier sluit ik mij bij aan.

Kom op Romy!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

de hele dag alweer een knoop in mijn maag! wat moet je hier toch mee!

9. Hoop zo op goed nieuws en blijf ook steeds kijken.
    Kleine Romy blijf vechten meid!Je papa en mama en vele mensen om je heen maken zich grote zorgen.

10. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Ook ik kan het niet uit m'n hoofd zetten, wat een nachtmerrie. Wat dit als ouder met je doet... dat is voor ons niet voor te stellen. Hopelijk komt Ilona snel met een reactie.

11. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Oh hopelijk betekend idd geen nieuws goed nieuws.
    Romy vecht kleine meid.

12. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Ik lees zojuist op de Telegraaf dat het Radboud ziekenhuis zaterdag en zondag verhuisd is naar twee nieuwe gebouwen.

Hopelijk is dit de reden van de radiostilte!

13. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Ik wist van de verhuizing maar ik wist niet dat de kinder ic ook ging verhuizen. Dat staat in het bericht idd. Ik hoop dat dit de reden is....

Bedankt voor het delen!

Weltrusten, hoop op goed bericht morgen!

Groetjes jopa1000

14. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet uit ervaring dat er in het nieuwe gedeelte al internet is , want de kinder ic is in het nieuwe gedeelte , duimen draaien hier voor goed nieuws !! kom op meisje vecht voor je papa en mama en zus

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    duimen draaien nog steeds mijn kaartje gaat morgen weg via greetz.nl

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

laten we hopen dat dat het is!!
    zie wel dat de kinderic ook dit weekend is verhuisd en dan zal het internet ook wel niet het je van het zijn ;)

17. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oooh ik hoop het ook! Zit hier al de hele dag om de haverklap te kijken. Kaarsjes blijven aan en ik hoop echt dat we morgen goed nieuws krijgen! Staat ook nog niks van haar op hyves.

Wel een berichtje van iemand die door iemand anders op de hoogte gehouden werd, die was als volgt:
    lieve ilona en familie
    wat zijn jullie sterk en wat een verdriet
    hier brandt ook nog een steeds een kaarsje voor romy
    onvoorstelbaar ik zie ze hier nog zo lopen in de tuin met de verjaardag van tygo ik hoop dus ook dat romy door blijft vechten
    gelukkig wordt ik op de hoogte gehouden door wendy
    ik wens jullie veel kracht om deze tijd door te komen
    heel veel sterkte en liefs
    de moeder van wendy

Verder niks. Spannend hoor.. Maar als ik dit lees lijkt het nog wel stabiel.

Edit: Berichtje is om 11uur smorgens geplaatst, stond hij hier al bij geplakt?

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Lieve Ilona, zo te lezen staat je hoofd niet naar zp op het moment. Misschien lees je op een later moment een keer bij. Wil je laten weten dat ik heel erg met jullie meeleef! Zo te lezen hebben jullie al langere tijd zorgen over jullie romy en is het op dit moment echt spannend. Dit lijkt me het zwaarste wat een mens mee kan maken. Ik bewonder dan ook enorm hoe je er mee omgaat! Wat ben je sterk voor je dochter!
    Ik hoop dat er, naast alle onbekende dames die hier met jullie meeleven, naasten zijn die je steunen in deze ontiegelijk zware tijd.
    Ik brand ook een kaarsje voor jullie! Heel veel sterkte en liefs!

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0

Mooi gezegd! Ik deel je bericht.

Deel Deze Pagina