Pfff... die stilte staat me echt niet aan... ze heeft me wel om 17.00 uur geaccepteerd als vriend. Ik hoop zo dat Romy dit gevecht gaat winnen! Ik ben continu in gedachten bij ze, en kom elke keer kijken of er al nieuws is. Vind het zo erg!
Ilona, Hopelijk plaats je vandaag een berichtje met goed nieuws....alle meiden hier van het forum leven met jullie mee en hopen op een goede afloop
Ik dacht ships 3 pagina's erbij dat kan niet goed zijn. Gelukkig waren alleen allemaal bezorgde medeforummers. Ik blijf hopen op een goed bericht.
Hopelijk vandaag een positief berichtje over Romy! Ik denk dat iedereen er in gedachten mee bezig is... Ilona, heel veel sterkte meid!
Ik weet wat je bedoeld, ik vind die radiostilte echt heel eng. Zie jij iets bij haar krabbels staan toevallig? (omdat je vriend op hyves bent met Ilona?) Hoop op goed nieuws, hoop ook dat m'n kaartje aankomt op de goede plek....(verhuizing) Groetjes jopa1000
Lieve Ilona, Ik hoop zo dat er vandaag wat lichtpuntjes zijn voor Romy. Ons kaarsje brand alweer voor haar en jullie zijn steeds in onze gedachten. Liefs, Josie
Ik zie dat er nog steeds geen nieuws is over de kleine meid. Ik hoop echt dat de stilte een positief verklaarbare reden heeft. Romy blijf vechten meisje! we weten dat je het kunt, je hebt al meerdere malen laten zien hoe sterk je bent. Ilona + fam, nogmaals heel veel sterkte in deze zware tijd, hopelijk kom je snel met goed nieuws. *digi-knuf*
Ik heb een kaarsje voor jullie meisje aan gestoken Ik hoop zo dat ze nog aan het vechte is en Net wat iedereen zegt dat geen bericht goed bericht is. Dikke digi knuffel voor jullie in deze zware strijd
Ik kom iedere keer kijken voor een nieuws, maar ik zie nog niets.. Ik wens julie nogmaals sterke toe..
Ik hoop dat we snel een positief bericht ontvangen.... Het meiske gaat de hele dag door mijn gedachten... Vecht lieve Romy!!!
Ik ook... Ik volg dit topic al vanaf het begin en steeds wil ik iets zeggen maar ik weet niet wat... Ik denk aan jullie, net als iedereen hier... Hou vol, Romy!
Ik leef ook erg mee met dit gezin, vind het echt verschrikkelijk. Ik wens jullie allemaal het allerbeste!
Hier ben ik weer even om te kijken of er al nieuws is, maar helaas is het hier stil.. hoop echt dat het goed gaat.. Kan het maar niet uit m'n gedachten zetten