Pfft nog steeds geen nieuws. Goed dat er een mailtje is gestuurd. Mss komen we zo wat te weten idd. En zolang we niet massaal gaan mailen, maar 1 persoon het doet, lijkt het mij niet zo'n probleem. Laten we hopen dat de stilte met de verhuizing te maken heeft.
Pfff nog geen nieuws... Kijk de hele dag al af en aan of er wat nieuws is.. Arm meiske Vecht kleine meid!
pff moet er ook echt niet aandenken ik ben mijn ventje bijna kwijt geraakt en dat voelde al vreselijk
Ik ga er van uit dat Ilona gewoon te druk is met Romy en haar gezin en dat ze daarom niet reageerd. Kaarsje brand hier ook, ik denk aan jullie
Pfff, ik moet er vaak aan denken, mijn oudste dochter is even oud als Romy (ook van mei 2009). Als ik haar dan rond zie huppelen moet ik vaak even aan Romy denken. Heb er helaas niet zo'n goed gevoel over. Hopelijk laat mijn gevoel me weer in de steek, want het zou verschrikkelijk zijn als het mis zou zijn. Laten we hopen dat alle kaarsjes een beetje helpen.
Ik hoop zo dat anastacia het goed heeft.... Tot we niets horen blijf ik duimen draaien voor kleine Romy! Kom op meisje, blijf vechten!
oh hier kijk ik ook echt om de 5 minuten. hoop snel op een update en dan een ''goede''... Hoop inderdaad ook dat ze te druk is en dat alles beter gaat....
Ik ben heel de dag weg geweest, meteen hier kijken maar nog geen nieuws helaas..... goed dat er een mailtje is gestuurd! Ben vandaag in het Radboud geweest voor mijzelf (wat voelt dat gek zeg als je met Romy en familie in je hoofd zit) Verhuizing was in volle gang, stonden allemaal militairen buiten. Hoop idd dat het door internet komt. Draadloos internet werkte bij mij wel. Pfff positief blijven maar. Romy, Ilona en familie Heel veel sterkte en hoop snel goed nieuws te lezen! Groetjes jopa1000
Ik leef ook heel erg mee met jullie. Wil Ilona en familie heel veel sterkte wensen. En Romy kom op je kan het. Vecht maar.
JAAAAAAAAAAAA update!!!!!!!!! Ik heb een mail terug en ze gaat me op de hoogte houden!! Gekopieërd uit de mail: ik heb ze toevallig net gesproken heel even ze zitten nu beise in het ronald mcdonald huis omdat ze verkouden zijn en dat gevaarlijk is voor romy en daar hebben ze geen internet vandaar maar romy is stabiel er is dan nog wel geen verbetering maar ze is ook niet achteruit gegaan!!! gisteren hadden ze zelfs goed nieuws dat der bloed qua bacterien beter was maar vandaag was dat alweer achteruit gegaan ze hebben gezegd dat ze tot na nieuwjaar waarschijnlijkk wel daar zullen zijn want als ze beter word(wat we heel hard gaan hopen) moet ze waarschij lijk opnieuw leren lopen enzo verder weet ik niet veel maar ze is iig stabiel op het moment.
mag je dat zomaar doen? en het vervolgens hier plaatsen? het is patiënten privacy toch? Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik wil het toch vragen. Ik kijk ook al de hele dag of er al updates zijn... ik hoop met heel mijn hart dat Romy hier ongeschonden uit komt!!