He gelukkig er is weer nieuws! Ik was al een beetje bang omdat het zo stil bleef! Laten we hopen dat ze vanaf nu vooruit gaat! Wat Happy betreft; ze meld alleen maar dat het meisje nog in het ziekenhuis ingeschreven staat, ze vermeld geen (medische) gegevens.
OOH wat fijn, ze zijn er nog niet maar het begin is er! Dan zullen de kaartjes / berichtjes van ons een boel goed gaan doen! Kom op Romy! Zet hem op! Vecht! Een goed idee van jou Kwebbernoot! Dank je wel!
yes wat een fijn gevoel te horen dat ze stabiel is. en wat betreft het doorgevens van happy dat mag gewoon, ze geeft geen medische gegevens door alleen dat ze nog ingeschreven staat. dat kan iedereen op vragen door het zkh te bellen. alleen nu weten we het door happy wat sneller
fijn dat alles goed gaat kom op meiske vecht!! en idd mss dat dat berichtje even verwijderd kan worden...no hard feelings was goed bedoeld toch....
Pffff, gelukkig weer wat nieuws. Wat fijn dat Romy nu stabiel is, ik duim nog steeds heel hard! Blijf vechten meisje.
ik heb het bericht gemeld en gevraagd of het uit respect voor romy verwijderd kan worden incl, gequote berichten. idd zonder dat het lullig bedoeld is naar happy hoor
Oooo wat fijn om een positief bericht te lezen. Romy, wat een sterke meid ben jij zeg! Kom op je kunt het!
@ Kabbernoot, bedankt voor je update! Superfijn nieuws!! @ Happy, bedankt voor je lieve bedoeling!! @ All, wat fijn zeg, positief nieuws dames!!! Daar zitten we al lang op te wachten! @ Romy, Ilona en Ilonaman; heel veel sterkte, er wordt veel aan jullie gedacht!! Zet 'm op!!