O wat fijn dat er nieuws is! Nu ga ik hard hopen dat ze snel beter gaat worden en met haar mama en papa naar het vuurwerk kan kijken met oud en nieuw
Jeej!! weer nieuws! de tranen lopen over m'n wangen na het lezen van de update! ben zo blij dat ze stabiel is! We blijven met z'n allen hopen dat het nu allemaal beter zal gaan
Wat fijn dat er weer een, voorzichtig positief, bericht is. Lieve Romy, je bent een heel dapper meisje! We blijven aan je denken en voor je bidden en we hopen dat we heel snel meer positief nieuws mogen horen van je mamma.
wat is Romy een vechtertje! Nu hopen dat ze vooruit gaat en niet meer achteruit. En dat ze kunnen ontdekken wat ze nu precies heeft en haar kunnen behandelen! pfff, de tranen gaan even over de wangen hier hoor.. wat kun je meeleven zeg... Romy, lief meisje, blijft vechten kanjer! Je papa, je mama, je zusje, iedereen is bij je! Je gaat het halen, je hoort hier!
Tjonge jonge jonge zeg wie had dit ooit bedacht toen jou mama een maandje(?) geleden al alles in het werk probeerde te stellen om je te helpen! Wat goed dat jou mama zo alert is gebleven en dat ze zo goed over je waakt. Je bent een kleine vechter! Je doet het heel goed... hou nog even vol en wordt maar snel weer helemaal beter.
phff... wat was ik blij om een update te lezen van kwabbelnoot. Lieve Romy blijft vechten !! Ilona en familie veel sterkte !!
Eindelijk nieuws. Nu maar hopen dat ze vooruitgaat. Ik heb hier 2 kleine kindjes en het kan je eigen kindje maar zijn. Romy kom op vechten tegen je ziekte..
Wat een super fijne update. Zo te lezen is ze er nog lang niet, maar wel een voorzichtig begin naar herstel!!
Wat fijn dat er nieuws is , ik had wel gedacht dat het kwam omdat ze gewoon zo druk zijn omtrent alles. Ik hoop zo dat het stralende blonde meisje met haar mooie blauwe ogen haar papa en mama en zusje weer snel kan knuffelen. Elke dag brand hier een kaarsje...
Gelukkig er is weer nieuws. En nog positief ook. Lieve Romy blijf vechten meis je kan het!! Er staan je nog veel mooie dingen te wachten..
Hier ook een kaarsje aangestoken voor Romy en een kaartje gestuurd.. Blijven knokken meiske... Als we met zijn allen maar hard genoeg duimen.. Wie weet.... Wat voor berichten worden er trouwens steeds weer verwijderd?? Hierdoor lijkt het net of ik updates gemist heb??
@ Joycje, iemand had iets geplaatst wat beter niet geplaatst kon worden en dat is alleen verwijderd. Doet er verder niet toe was geen update vanuit Ilona. wat een leuk onderschrift! Ik woon in Elst en wist het niet