Ik kwam even kijken met hoop dat ik een goede nieuws kan lezen.... Romy, schat blijft vechten!!!! Ilona, papa en zusje heel veel sterkte!!!
Wat vreselijk dat ze na het licht positieve bericht van gisteren nu weer zo achteruit is gegaan.. veel kracht toegewenst en ik hoop dat het kleine meisje de nacht is doorgekomen.
Oh God.... Ik ben helemaal stil.. Hoop echt dat ze de nacht is doorgekomen! Lieve familie we zijn allemaal in onze gedachten bij jullie...
Bizar he zo'n forum. Ineens "kennen" we Romy allemaal. Zoveel warme, liefdevolle berichten,.. Kop op meisje blijf vechten! Dikke knuffel van ons.
Ow ik schrik echt van dit nieuws..Na dat redelijk positieve bericht van gisteren. Ik hoop zo dat het goed is gegaan vannacht.
Het is ook zo'n beetje het eerste wat ik vandaag gedaan heb, hier kijken hoe de nacht gegaan is. Maar hart, longmachine maakt mij vandaag niet rustiger. Lieve papa en mama,zusje en verdere familie. Ik hoop zo dat jullie kanjer er boven op komt. Ze vecht zo hard. Heel veel sterkte. Zou zo veel meer willen zeggen voor troost, steun, maar weet er de woorden niet voor..we denken aan jullie.
oh wat vreselijk. Eerst een wat postitiever bericht en dan toch weer het andere vreselijke bericht. Hopelijk heeft Romy nog kracht genoeg om dit te overwinnen.
Wat vreselijk zeg om te lezen Ik hoop echt dat ze het gaat redden! Ppfff ik brand hier een kaarsje voor haar en haar familie..
O wat vreselijk dat Arme kleine meisje Ik hoop zo dat ze dit gaat redden Heel veel sterkte ouders zusje en familie
Jeetje ik weet niet wat ik moet zeggen. Lieve Romy kom op meisje, je bent continue in mijn gedachten. Ik hoop zo dat ze de nacht goed is doorgekomen. Knuffel voor jou kleine meid!
Nou idd.. Kan me niet eens voorstellen hoe zij zich moeten voelen op dit moment.. Vreselijk, vooral de onzekerheid over hoe het allemaal gaat lopen..
Jeetje, de laatste keer dat ik hier mee schreef stonden er 174 berichten....wat is er toch allemaal aan de hand, waarom gaat het zo slecht met Romy. Het laatste wat ik heb kunnen lezen is dat ze een weekend weg waren en Romy het RS virus had gekregen en zij en haar zus in het ziekenhuis lagen. Is dit de oorzaak van alle ellende??? Ohhh wat ontzettend erg voor Romy, voor haar papa en mama en zus; ik ga ook een kaarsje branden. Zou iemand me even bij willen praten?
Wat vreselijk Ik hoop zo dat ze de nacht goed doorgekomen is. Heel veel sterkte Ilona en familie. Romy lieve meid blijf vechten.