Lieve papa en mama van Romy, heel erg veel sterkte met dit gevecht. Ook heel veel kracht gewenst voor Romy, dat ze nu blijft vechten om voor heel lang bij jullie te mogen zijn! Wat moet dit een hele zware tijd voor jullie zijn . Mijn gedachten zijn bij jullie!
Ik ook mijn meisje flink geknuffeld. Alles lijkt nu zo relatief. Waar maak ik mij toch altijd zorgen om......niets is belangrijker dan de gezondheid en m'n gezin. Kom op Romy! Vecht!
Ook hier rollen de tranen over mijn wangen na het lezen van het laatste bericht.. Lieve Romy, meisje, kom terug bij papa en mama.. Vanavond zal er opnieuw een kaarsje branden.. Vecht, Romy, vecht..
romy meisje blijf vechten! je kan het Hier ook tranen, rillingen alles gewoon Vanavond brand ik speciaal weer een kaarse voor Romy
Lieve Ilona, we zien dit denk ik allemaal hier als onze ergste nachtmerrie, natuurlijk stort je dan in....maar meid, uit al je woorden blijkt dat je alle krachten voor je meisje verzameld. Dat gaat haar er doorheen helpen. Lieve Romy; doe snel je oogjes weer open meis, er is hier zoveel liefde voor jou.... Sterkte, heel veel sterkte. Mijn gedachte blijven bij jullie!
Wat verschrikkelijk de laatste update!!!! Kom op Romy blijf vechten, je kunt het.... Papa en mama van Romy heel veel sterkte! Ook hier brand ik een kaarsje voor Romy...
Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Je krijgt er de rillingen van als je het allemaal zo leest. Wat moet dit heftig zijn en onvoorstelbaar moeilijk!! We denken aan jullie, ook al kennen we jullie niet.
Tranen in mijn ogen, kippenvel over mijn hele lijf... jeetje wat vreselijk... Ik zal een kaarsje blijven branden voor haar.. heel veel sterkte..
tranen.. romy vecht, meisje .. Ilona wat een verschrikkelijke nacht hebben jullie achter de rug. Dat wil je niet zien, hoor je niet te zien, hoort niet zo te zijn. Ze hoort lekker rond te rennen en papa en mama te kunnen knuffelen. Alle sterkte voor jullie.
Sorry ...........maar ik ben helemaal stil en sprakeloos na het lezen van de update !!! Lieve Romy !!! Blijft vechten !!! We denken de hele dag aan jou, je papa en mama en zusje. Ook hier brand een kaarsje voor je !!
Wat een vreselijke update. Tranen lopen over mijn wangen. Lieve lieve Romy vecht door. Wij duimen heel hard voor jullie
Ook hier kippenvel....wat afschuwelijk om te lezen. Alle sterkte voor Ilona en familie en Romy geef niet op meisje....
Ik zat zo te hopen op goed bericht en dan dit Ik vind het echt verschrikkelijk. Lieve Romy: vecht, vecht, vecht! Kom op meisje, je kunt het! Ilona en familie: ontzettend veel sterkte. Ik (en velen met mij) zijn in gedachten bij jullie en hopen, duimen en/of bidden met jullie mee.