Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ook ik lees continue mee en mijn gedachten zijn bij jullie...

Een kaarsje brand in mijn hart.

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nee hoor, niet raar. Dat is ook wat heel erg bij mij speelt, zeker na die 1,5 uur durende reanimatie. Ik hoop maar dat haar lijfje en/of hersentjes niet (te veel) schade hebben opgelopen. Leven is mooi...maar het moet wel een menswaardig leven zijn! :) Voor dit laatste hoop en bid ik dan ook.

3. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Wat een verdriet. Lieve Romy vecht meisje, jij hoort hier bij je papa en mama..Geef niet op, maar je hebt ons al laten zien dat je dat niet van plan bent...

heel veel sterkte , liefs

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ook ik heb hieraan gedacht, natuurlijk is de reanimatie voor niemand goed, maar in feite heeft ze niet zonder zuurstof gezeten en het maakt ook verschil dat ze geen baby is; die zijn veel kwetsbaarder. Maar het blijft natuurlijk wel een zorg; hoe en of ze eruit komt. Ik bid in ieder geval mee.

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Wat me ook steeds bezig houdt:......Wat als (en ik weet dat je daar niks aan hebt) maar wat als ze wel direct een second opinion had gehad of overplaatsing naar een ander ziekenhuis; was het dan ook zo gelopen. Maar goed, daar heeft ze nu niks meer aan...

6. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    1,5 uur reanimeren, ik heb ook nog nooit gehoord dat ze zo lang hebben doorgezet. Wat een verschrikkelijke 1,5 uur voor de ouders, echt onvoorstelbaar. Maar het zegt toch wel iets dat Romy toch weer terugkwam, dan is ze blijkbaar nog niet klaar in deze wereld!

7. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Sja, daar kun je inderdaad beter niet over nadenken, dat moet je jezelf (vooral als ouders bedoel ik dan) niet aan willen doen.

8. Maia

Maia Niet meer actief

pffff jullie zijn constant in mijn gedachten maar ik weet nauwelijks wat te zeggen. Het is zo oneerlijk allemaal.

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mijn hemel wat een hel dit… ik wilde dat ik meer kon doen, dat er iets was wat we met z’n allen konden doen om dat kleine dappere meisje beter te maken. We kunnen niet meer doen dan dit, aan haar denken, echte en virtuele kaarsjes aansteken, kaartjes versturen, bidden en hopen…
    Nog nooit was een meisje dat ik niet ken zoveel in mijn gedachten…

Ik zal nu een digitaal kaarsje aansteken voor Romy, vanavond thuis steek ik een echte aan… ik denk aan je kleine meid!

10. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Het kaarsje brand weer.... kom op Romy!

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hier brandt het kaarsje ook weer.......kom op lieve Romy..blijf vechten!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ook hier word weer een kaarsje opgestoken.. Ben benieuwd hoe de nacht is verlopen..

13. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Durfde bijna niet haar hyves en dit topic te openen.

Heb de updates gelezen en ik blijf positief!

Weet verder niet zo goed meer wat ik moet typen, heb al dagen een knoop in m'n buik.....

Lieve Ilona en familie, kaarsjes branden weer en ik denk aan jullie!

Groetjes jopa1000

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat is het "mooi" dat iedereen zoveel aan haar denkt, zoveel voelt en zoveel hoopt.

ik hoop zo dat het goed gaat komen. ik kan me gewoon niet voorstellen wat een hel dit moet zijn voor de ouders

15. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Lieve kleine romy!

Hier brand ook een kaarsje! Vecht kleine meid!

Lieve ouders en zusje!

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Knuff

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Kom op lieve kleine meid! Ik zie steeds voor me hoe ze daar moet liggen sinds ik haar foto heb gezien. Mijn broertje heeft ook zo gelegen en heb dit dus ook zo moeten meemaken. Helaas heeft hij het niet gered en met heel mijn hart bid en duim ik zo dat deze kleine meid er bovenop komt! Als ik allemaal lees wat ze al heeft doorstaan is het een echte kleine vechter!! Kom op lieverd!

17. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Pff zie dit topic nu pas. Alle updates gelezen. Wat vreselijk oneerlijk is dit. Zo'n klein meisje, zo ziek. Ik ga ook een kaarsje branden voor jullie. Wens jullie heel veel kracht toe. Zo te lezen is jullie meisje heel sterk!

18. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Wat heftig, veroniQue86, waren jullie toen allebei ook nog klein?

19. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Kippenvel....

Hier thuis een kaarsje aangestoken!

Heel veel sterkte toegewenst.

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik ook... Ik werk zelf in de zorg en heb ook een poosje mensen verzorgd waarbij ze van een geslaagde reanimatie spraken. Ik hoop zo dat dit Romy niet overkomt. Gelukkig zijn kinderen veel veerkrachtiger dan volwassenen...

Ik denk elke dag aan ze.... Ik lees hun hyves, al zet ik er niks op, ik wil toch graag een beetje anoniem blijven. (heb nogal een unieke naam)

Deel Deze Pagina