Lieve allemaal. Romy is nog steeds heel kritiek, maar blijft godzijdank vechten om terug bij ons te komen. Ze moet een heel groot gevecht leveren, en als mama is dat niet om aan te zien....wat voel ik me machteloos, wat wil ik graag met haar ruilen. Het beeld van afgelopen nacht vergeet ik nooit meer, het staat op mijn netvlies gebrand. Ik heb het leven uit mijn kind zien gaan, ik heb het gevecht en de angst van de artsen gezien, ik heb gehoord waar ze bang voor waren....ik zag mijn meisje steeds blauwer worden, en zag haar buikje steeds langzamer op en neer gaan. Op het moment zelf weet je niet wat je overkomt. je bent helemaal overdonderd. Ik heb gesmeekt, en gegild zodat onze lieve heer mij daarboven kon horen. Maar ondertussen hoorde ik alleen maar " romy kom terug kom terug kom terug " die woorden gaan de hele dag door mijn hoofd. Als een pudding zijn Boy en ik in elkaar gezakt...we hebben elkaar in de armen genomen en niet meer los gelaten. 2 zielen en maar 1 gedachten ! Onze prinses moet het redden. Ik heb romy vandaag gevoeld, en gestreeld....maar god, wat een eng beeld ! Wij weten het niet meer.......god word alsjeblieft wakker....alsjeblieft......ik smeek het je !...Lees meer gisteren, 16:52 ,
Lieve allemaal, Nog even een up-date over romy's toestand. Romy is stabiel, maar zeker nog kritiek. Er liggen heel veel gevaren op de loer, waar wij liever niet al te veel over nadenken. Romy moet binnen 2 weken voorruitgang boeken, anders moet ze van het ecmo apparaat af. Nu is ze juist van dat apparaat afhankelijk. Dus wij blijven bidden dat ze zonder dit apparaat kan, anders gaat ze het niet halen ! Over een week krijgt ze indien nog weinig verbetering te zien is, een longoperatie ( om weefsel af te nemen ) en zo blijven we nog een hele tijd tussen hoop en vrees leven. Het is zwaar, loodzwaar. Maar voor Romy blijven we sterk. Zolang haar hartje klopt is er hoop en waar hoop is, is leven !...Lees meer gisteren, 21:43
Dit zijn de laatste berichten van haar hyves. Ow zag dat ze al waren geplaatst ( zo'n 5 pagina's terug.. Sorry
Kaarsje aangestoken.. Verder weet ik gewoon niks te zeggen. Heb hier echt geen woorden voor en vind het verschrikkelijk! Romy, vecht kleine meid! Het leven heeft je nog zoveel te bieden en papa, mama en Demi w8en op je!
hoop op een goed bericht vandaag. overigens vind ik de discussie hoe ze er uit zal komen hier niet zo gepast, dit leest ilona ook, en het gaat wel om haar kleine meisje. l
Pff kippevel ben alle bladzijdes door gegaan, wat een vreselijk verhaal. Zo lief klein meisje hoort lekker te spelen, te lachen, te genieten en niet te vechten voor haar leventje! Vreselijk dit! Ik wens haar papa en mama en de hele familie heel veel kracht en sterkte. Romy zet hem op meisie, je kan het vecht! Je papa en mama en familie willen nog heel lang van je genieten!
Ook met kippevel heb ik dit verhaal zitten lezen, en oww mijn god wat vindt ik dit erg! En ik ga een kaarsje branden voor jullie, lieve Romy vecht!!! heel veel liefs en alle kracht voor jullie gewenst! liefs
Lieve Romy, wat ben je een vechter! Ik hoop met heel mijn hart dat je terugkomt naar je mama papa en zusje. Ilona en Boy, afschuwelijk wat jullie moeten doormaken. Vanuit Brabant een hele grote knuffel en een brandende kaars voor Romy en voor jullie. Het moet gewoon goedkomen!!
Helemaal mee eens! Wilde vanochtend er al iets op zeggen maar zoon vroeg aandacht. Laat die discussie maar aan de artsen over. Laten wij vooral hopen en bidden voor een kerstwonder. weet niet meer wie dat schreef, maar vond dat een mooie gedachte.
Daar ga ik ook voor de kaarsjes aan en hoen guimen bidden klaveren voor een kerstwonder... Laat haar nu maar weer eens beter worden , genieten van het leven, spelen, rennen, zingen, alles waar een kind recht op heeft. het is genoeg geweest en ze heeft meer dan genoeg geleden nu. tijd om op te knappen en te gaan genieten van het leven. Mijn gedachten en gebeden gaan in ieder geval uit naar lieve Romy
Persoonlijk denk ik dat we dit niet als discussie moeten zien, maar dit vragen sommigen zich gewoon (hardop) af... En ja het is een forum, dus je mag in principe zeggen/schrijven wat je wil.. Maar goed, laten we met zn allen inderdaad hopen en bidden op een heel mooi kerstwonder.
nog geen update voor vandaag? vecht lieve romy, je kan het!!! we sturen je allemaal een klein beetje engerie om er weer bovenop te komen. me kaarsje brand weer voor je.
Oh mijn god. Pfff... ik weet nu echt niet meer wat ik moet zeggen. Maar weet dat ik aan jullie denk!!