WAAROM??? WAAROM toch moet zo'n klein onschuldig meisje keer op keer zulke ellende over zich heen krijgen? Wat is hier toch de zin van? En hoeveel kan een moeder ( en vader)hart aan?!! Ik duim dat de operatie mag slagen!
Ach meisje Waarom al deze ellende.. Hoeveel kan zo'n klein lichaampje aan.. Lieve lieve Romy.. Ik duim en bid dat het goed mag verlopen.. Kom op meisje, ja kan het.. Zet 'm op..
Ongelooflijk hoeveel pech deze lieve mensen hebben..... Ook onze gedachten zijn bij haar. We blijven hopen!
Mijn hemel........ Hoeveel krijgt Romy en haar familie nog te verduren, voordat ze gaat opknappen. Mijn duimen voor een goede operatie.
idd! hoeveel kan een mens hebben.. en hoeveel kan zo'n klein,teer kinderlichaampje hebben zeg!! hier steek ik weer een kaarsje aan voor jullie en duim voor een goede operatie.
Lieve Romy, we hopen dat de operatie mag slagen. Onze gedachten zijn constant bij jou en bij je familie. Ik wens jou, je pappa, je mamma, je zusje en alle anderen die dicht bij je staan heel veel sterkte, kracht en moed toe in deze zeer zware tijd. Lieve Romy, blijf vechten!
Ook dat nog. Er blijft haar ook werkelijk niets gespaard. Ik ga heel hard duimen dat de operatie goed mag verlopen. Fijn dat de kaartje binnen beginnen te komen.
Arme Romy, ouders en familie. Het lijkt voor jullie maar niet op te houden.... Ook ik ga een kaarsje branden en bid en duim dat het zonnetje gauw weer mag gaan schijnen voor jullie.
O Nee zeg.... Dit kan toch niet waar zijn. Pppfff.... hoeveel kan Romy nog verdragen , en de ouders en familie. Ik bid nog iedere dag en nog steeds brand er een kaarsje.