het lijkt er idd op dat ze de operatie dus succesvol heeft doorstaan. ga zo door kleine meid, we denken met z'n alle aan je.
Ik las het ook net, is zeker hoopvol berichtje. Romy, meis wat ben je toch een toppertje. Zoveel kracht en wil in je lijfje, een groot vechtertje ben je!!!
Oh, gelukkig al gepost, zag het ook al! Hoop idd op een geslaagde operatie en nu spannende dagen die weer volgen...
Pfff wat een ellende en tegenslagen allemaal. Wanneer is het nou genoeg geweest! Lieve Romy hou vol meisje.
Fijn dat ze door de operatie heen is gekomen.. Nu weer het probleem van niet-aanwezige kunstlongen.. Het houd ook niet op he
Wat goed dat Romy goed door de operatie is gekomen en canule op z'n plek zit. Nu gaan we héél hard duimen dat ze een nieuwe kunstlong kunnen krijgen voor Romy. En hopen dat het bloed niet nog meer stolt in de kunstlong. Hoop dat haar linkerlong (liefst rechterlong) gauw beter worden. Ilona en Boy, sterkte met alles en kaarsje brandt hier elke dag voor Romy en jullie. We zijn in gedachten bij jullie.
oh god, en nu weer nieuwe zorgen en elelende!! Er moet toch ergens nog zo'n kunstlong zijn? Ze gebnruiken nu toch ook een voor haar? is dat nergens in Nederland beschikbaar? Duitsland? Ergens??
Tsjonge jonge, ze kruipt wel steeds door het oog van de naald.... Wat een vechtersbaasje! Romy; hou vol meisje!!
Allemensen.... het is toch ongelooflijk... is er dan echt maar 1 zo'n apparaat?? Het mag nu niet fout gaan, ze heeft zoveel doorstaan.... Houd moed....
hopelijk heeft me kaarsje ook geholpen die staat te branden nu brand hij extra voor een kunst long in der hoop dat ze die snel vinden voor haar leeftijd
Pffft wat een ellende Fijn dat ze de operatie door is gekomen, nu hopen dat ze kan aansterken. Wat een zorgen voor Ilona, Boy en de familie. Verschrikkelijk! Vraag me nu wel af of ze ook al weten hoe het kan dat dit meisje zo ziek is? Is het terugval na terugval na terugval? Ik hoop dat ze haar zsm kunnen genezen.
Lieve Ilona, wat een tegenslagen en spanning weer! En wat slaat jullie bikkeltje zich overal stoer doorheen! Ik blijf positieve gedachten en energie jullie kant op sturen! Veel liefs en houd je taai!
Een dikke knuffel voor die lieve kleine Romy die tegelijkertijd zo stoer en sterk is!!! En een dikke knuffel voor haar mama, papa en zusje en verdere familie die zo in spanning zitten!!!! Ik duim/fik/klaver/diamant voor haar!!!!
Jeetje wat een ellende allemaal. Gelukkig is die kleine meid goed door de operatie gekomen... Hoop zo dat het goed met haar gaat. Heb ik eigenlijk iets gemist maar hoe is dit nu allemaal gekomen. Want je begint toch ergens he "dat je kindje bijv een beetje ziek is" kan best zijn dat ik er over heen gelezen heb. Mijn excuses dan daarvoor.
Ik word hier stil van... Wat een ellende allemaal zeg... Ik ben wel blij te lezen dat de operatie is geslaagd, maar wat krijgt die lieve kleine Romy het voor haar kiezen zo zeg... Vecht lieve meis, vecht! Je kunt het!