Ik ben meer een meelezer hier, kom iedere dag wel een paar keer kijken hoe t gaat. Nu toch maar even een reactie! Heel veel sterkte! Zo lezen is het een echte vechter en ik hoop dan ook dat er gauw meer positieve berichtjes mogen komen!
kom op meisje, je kan het! Fijn dat er een 'long' is gevonden en ook heel fijn dat hij voorlopig niet nodig lijkt te zijn.
Oh meisje wat heb jij een vechtlust!! Romy jij kunt het! Lees hier een paar x per dag en zit elke keer met tranen in mijn ogen. Hoop dat ze nu vooruit gaat.
Wat een fijn nieuws zeg! Al blijf ik alles maar teer en spannend vinden hoor. Het idee ook dat het meisje in coma ligt en niet kan commiceren met haar ouders en dus ook andersom. Het breekt mijn hart iedere keer weer.... Hou vol Romy en familie!
Wat een dapper meisje ben jij Romy!Een kleine vechter die laat zien dat ze beter wil worden. Laat die dokters maar eens een poepie ruiken en vecht!Vecht voor je leven. Lieve ouders en zusje van Romy, Wat een zware tijd zitten jullie nu in.Kan mij alleen een voorstelling maken hoe het moet zijn voor jullie. Heb veel steun aan elkaar en zoals je leest leven er heel veel mensen met jullie mee.
Pff, gelukkig weer een voorzichtig positief bericht!! Als het aan Romy ligt, blijft ze vechten. Wat een sterke meid!!
Ik hoop zo dat het gesprek met de artsen goed is verlopen en dat ze een lichtpuntje aan het einde van de tunnel kunnen zien.... Nog geen update las ik net.....Begrijpelijk hoor, maar ik, en zovelen met mij, had op goed nieuws gehoopt... kom zo weer even 'spieken'
Ik kwam ook weer even langs om te kijken of er nieuws was. Hoop idd dat het gesprek goed gegaan is vanmiddag en dat de artsen positief nieuws konden brengen.
Nog geen nieuws over het gesprek zie ik.. Ben heel benieuwd.. Hopelijk ziet het er allemaal gunstig uit..
Bericht op hyves van (ik denk) haar oma.. ben net terug van nijmegen ben bij mijn kleine meid geweest. ze heeft haar oogjes even open gedaan.en ze begon te bewegen. wat natuurlijk niet mag.maar wat is ze sterk.mijn kleine meid ben zo trots op haar.
Wow, ze is dus uit coma?? Wat een vechter!! Maar kan ze wel wakker zijn als ze aan dat apparaat ligt?
Goh, weer tranen hier. Nu volgens mij van geluk, dat ze haar oogjes even heeft opengedaan. Stoere Romy, zet hem op!!!
Ik vind het wel heel ver gaan dat mensen intieme prive-berichten van dierbaren van Romy zonder toestemming (?) kopieren en op een openbaar forum neerzetten. Ik weet wel dat het allemaal goed bedoeld is, maar doe maar gewoon niet.
@Zogelukkig Nou zeg, iedereen kan de WWW lezen hoor, is totaal niet beschermd of alleen voor vrienden ofzo. Dus als dat niet de bedoeling is moet ze het zelf ook niet doen.
Wat gaaf dat ze echt haar oogjes open heeft gehad, ze word dan dus niet meer in coma gehouden denk ik? Zou dat geen zeer doen allemaal? Arm kind. Maar ook een ontzettende kanjer, kom op Romy je kan het!!!