Wat goed dat Romy weer bijgekomen is. Hopelijk is dit dan eindelijk een punt achter alle ellende en het begin van een nieuwe periode waarin Romy weer de oude wordt. Heel veel sterkte voor de ouders van Romy. Wat een vechtertje hebben jullie op de wereld gezet!
wat een goed nieuws. nu in stijgende lijn vooruit heel even toch... ik denk dat zogelukkig dat niet vervelend bedoeld. ik snap haar bedoeling wel.ze weet misschien niet dat ilona en haar familie dit niet erg vind
Kleine vechter!Wat knap van Romy. Dat alles nu maar in een stijgende lijn mag gaan en ze snel op gaat knappen.
Lieve Ilona, eindelijk wat positieve berichten! Ik hoop dat jullie hier hoop en moed en kracht uit putten voor de weg die jullie kleine meid nog te gaan heeft om weer de romy te worden zoals jullie haar graag zien! Ik blijf duimen en een kaarsje branden voor snel meer stapjes vooruit! Veel liefs, Lauwie
Nieuwe update vandaag, 21:39 Ilona Hallo Allemaal, Kom net van het ziekenhuis af. Romy is stabiel, maar gaat NIET voorruit. Helaas is de toekomst van Romy dus nog heel erg onzeker. Ze doet inderdaad haar ogen open, wat heel erg fijn is. Maar helaas zegt dit dus niks over haar gezondheid. De ecmo zorgt ervoor dat ze stabiel blijft. Maar zonder de Ecmo is ze zeer kritiek....en de tijd tikt wel door ! Liefs, Ilona
Mijn hemel. Wat een angstige situatie. Lieve Ilona, Boy en familie....waar jullie doorheen gaan dat kunnen wij niet eens voor een klein deel beseffen. Mijn man en ik lezen elke keer jullie updates en hopen op goed nieuws. We leven hier allemaal erg mee. De kaarsjes blijven branden. Heel, heel veel sterkte. Lieve Romy, blijf vechten meisje.
Pffffff! Wat zouden we toch blij zijn als dit meisje elke dag een heel klein beetje vooruitgang zou boeken. Ook al was het maar een heeeeel klein beetje. Die vreselijke zorgen blijven maar en blijven maar, ongelooflijk dat zoiets kan en mag in onze wereld, onmenselijk!
ik dacht dat ze al eerder had geschreven dat ze maar twee weken aan dat ding mag blijven liggen en dan moeten haar longen het zelf doen
Ach jeetje..... Dat gaat dan al opschieten en dan?? Wel fijn dat ze haar oogjes open doet zo hebben ze in ieder geval een beetje "contact"
Ik lees de updates iedere keer met ingehouden adem zelfs man informeert altijd even of er nog updates zijn. Ik hoop en bid dat Romy snel vooruitgang boekt ook al zijn de stapjes maar klein. In gedachten zijn we bij haar en haar familie.