Jee wat een verhaal. Hoeveel moeten deze mensen nog te verduren hebben!! Ilona ik kan me voorstellen dat je er helemaal door heen zit. Hopelijk sterkt het jullie iets dat er zoveel mensen meeleven. Heel veel sterkte en dat er dit haar voor Romy een kerstwonder mag gebeuren
Wederom rollen de tranen over m'n wangen na deze laatste update. Wat een angst en verdriet spreekt eruit. Ilona, ik wil jou en je familie nogmaals heel veel sterkte wensen. Hopelijk volgt er vandaag positief nieuws van zowel je vader als Romy! En Romy, blijf vechten meid! Je bent een kanjer!
Lieve Ilona & fam wat een verdriet en tegenslagen hebben jullie toch te verwerken Het is overduidelijk dat jullie meisje keihard vecht en ik hoop met heel m'n hart dat de Heer z'n ogen open doet en zorgt voor een kerstwonder voor die dappere Romy! Heel veel knuffels!
Ilona en Boy, Wat maken jullie een vreselijk tijd door en wat wordt er onmenselijk veel van jullie gevraagd. Ik kan me alleen maar een voorstelling maken van hoe zwaar dit allemaal voor jullie moet zijn. Maar wat zijn jullie sterk! Romy kan zich geen betere ouders voorstellen. Onze gedachten zijn bij jullie en we hopen dat jullie je kleine prinses snel weer in de armen kunnen sluiten. Lieve kleine dappere Romy, Je bent een kanjer. Blijf vechten en geef niet op. Er zijn zoveel mensen die heel veel van je houden.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Alleen dat ik hoop dat Romy snel weer bij jullie terug mag komen en weer kan spelen, lachen enz. Wat een angst moeten jullie hebben. Dikke knuf.
Tsjonge, wat een angstige situatie.... Ik wilde de vorige keer ook niet al te poisitief reageren, want de hele situatie is zo teer... Lieve Romy, je hebt iedereen voor je gewonnen met je vechtlust en je kracht. Voel je door ons gesteund meisje! Ilona en familie, de dikste knuffel van mij en heel veel kracht en vechtlust voor jullie toegewenst. Dat jullie hoop mogen putten uit de kleine signalen die Romy jullie geeft. ...
Jeetje...dit valt echt niet mee hoor...zit telkens met tranen als ik weer een update lees. Lieve Romy, blijf vechten meisje!
Mijn moederhart breekt, als ik jouw teksten lees Ilona, het is gewoon echt afschuwelijk en heel oneerlijk wat jullie moeten doorstaan. Hopelijk is het allemaal ergens goed voor en gaat jullie meisje dit gevecht winnen. Mijn duimen draaien verder en alle kaarsjes die hier in huis branden zijn voor Romy en voor jullie.
Oh, wat is dit heftig! Die onzekerheid inderdaad, al die weken al. Hoeveel kun je hebben als mens? Hoe lang kan dit nog doorgaan? Hoe komt Romy hieruit, maar ook hoe komen Ilona en Boy hieruit? We kunnen ons hier allemaal voorstellen in wat voor een hel de familie moet leven, maar eigenlijk hebben we geen idee... gelukkig niet natuurlijk. Wat is het moeilijk om hier de juiste woorden voor te vinden... ik bid dat er snel een klein lichtpuntje voorbij komt. Die hoeft maar heeeel klein te zijn... Alsjeblieft, geef dit meisje terug aan haar ouders!
ook vandaag weer een kaarsje voor kleine Romy. Meissie zet hem op! En voor de familie een heel dikke digitale knuffel!
ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven......de machteloosheid het verdriet....de angst! Oh wat heb ik ongelooflijk veel te doen met Ilona, Boy, Demi en bovenal natuurlijk Romy! Ik wens met heel mijn hart dat ze uit mag groeien tot een prachtig volwassen vrouw en dat haar leven enkel nog geluk en gezondheid mag kennen!
pfffff wat moeten ze toch allemaal doorstaan. Ik hoop met heel mn hart dat het nu s eindelijk beter gaat.
Wie gaat het verzamelen en maken? En hoe gaan we het bij Ilona krijgen? Ik doe mee, lijkt mij een heel mooi gebaar. Groetjes jopa Ps: ik wil met alle liefde de wensen verzamelen en er iets moois van maken, maar iemand anders mag natuurlijk ook.
die wensen is opzich wel een leuk idee maar ik zou het niet op papier doen. mischien is dan een apparte site (een hyves site aanmaken bijv?)?? een idee of een heel appart topic? dus echt gewoon een topic waar je ALLEEN de wens voor romy en haar fam neer zet?