Wat grijpt mij dit allemaal aan zeg. Er gaat geen dag voorbij of ik denk aan die kleine Romy. Mijn wens is verstuurd en ik hoop van harte dat deze uitkomt
Wenscadeau Uitleg: Het idee is ontstaan om gezamenlijk een wenscadeau voor Romy te maken. Dit wordt een poster voor boven haar bedje waarop al onze wensen verzameld zullen zijn. Wil je meedoen mail dan (voor a.s. zondagavond) je wens naar: Eenwensvoorromy@gmail.com Aanvullende uitleg: -Je kan je wens gewoon in een mailtje typen (probeer hem kort en bondig te houden). De wensen zullen in de poster allemaal mooi opgemaakt worden. -Denk eraan of je je naam erbij wilt zetten en of je dan je forumnaam of je echte naam gebruikt. -Wil je zelf iets maken? Mail dan een bestandje naar het mailadres. De andere meiden zullen hem voor je uitprinten en zorgen dat hij tegelijk met de poster wordt afgeleverd bij de receptie van het ziekenhuis. Voor vragen wat betreft de poster pb naar: Johannal Voor vragen wat betreft het initiatief pb naar: Joycje Overige vragen pb naar: Jopa1000 Dan proberen we dit topic verder schoon te houden van geregel Zelf een kaartje oid naar het ziekenhuis sturen: UMC St Radboud Huispost 632 / Intensive Care (Q3C) T.a.v. Romy Verharen Postbus 9101, 6500 HB Nijmegen
Wenscadeau Uitleg:Laatste versie Het idee is ontstaan om gezamenlijk een wenscadeau voor Romy te maken. Dit wordt een poster voor boven haar bedje waarop al onze wensen verzameld zullen zijn. Wil je meedoen mail dan (voor a.s. zondagavond) je wens naar: Eenwensvoorromy@gmail.com Aanvullende uitleg: - Stuur je wens in 1 lange zin zonder <enters> (dat scheelt een hele hoop werk) -Je kan je wens gewoon in een mailtje typen (probeer hem kort en bondig te houden). De wensen zullen in de poster allemaal mooi opgemaakt worden. -Denk eraan of je je naam erbij wilt zetten en of je dan je forumnaam of je echte naam gebruikt. -Wil je zelf iets maken? Mail dan een bestandje naar het mailadres. De andere meiden zullen hem voor je uitprinten en zorgen dat hij tegelijk met de poster wordt afgeleverd bij de receptie van het ziekenhuis. Voor vragen wat betreft de poster pb naar: Johannal Voor vragen wat betreft het initiatief pb naar: Joycje Overige vragen pb naar: Jopa1000 Wil je laten weten dat je een wens hebt verstuurd? Reageer dan in het topic in de lounge! Dan proberen we dit topic verder schoon te houden van geregel en houden we het voor updates en reacties over en voor Romy. Zelf een kaartje oid naar het ziekenhuis sturen: UMC St Radboud Huispost 632 / Intensive Care (Q3C) T.a.v. Romy Verharen Postbus 9101, 6500 HB Nijmegen Dit is de laatste versie van de instructies. Ik zet hem nog een keertje neer omdat het voor het maken van de poster zo fijn is als je 1 lange zin mailt (zonder enters).
Wat een mooi idee meiden, heb mijn wensje verstuurd. heb nog niet gereageerd op dit onderwerp maar lees al een tijdje mee, echt wat een vechtertje.....
Heeft iemand trouwens nog iets gehoord van Ilona? Ik ben heel erg benieuwd of de operatie van haar vader goed gegaan is en natuurlijk over hoe het met Romy gaat.