Hier ook een wens verstuurd, zie het topic vandaag voor het eerst, en alles gelezen met tranen in mijn ogen, wat een verschrikkelijke tijd maken jullie door iloa en papa en rest van de familie, Die kleine Romy is een verchtertje, meisje blijf vechten, en keer terug in de armen bij papa en mama waar je hoord.
Dag dames, geloof dat het de bedoeling was om in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/322697-wens-voor-romy.html te melden als je een wens verstuurd had
Ben een stille meelezer om maar zo te zeggen,en volg dit topic al een tijdje. vindt het een geweldig idee om een wens te sturen,en heb het mijne ook verstuurd. Verder ontroerd het me hoe veel mensen er meeleven,krijg er gewoon kippevel van.
had even een paar uurtjes voor mezelf gepakt toen de kids sliepen. en even niet de hele dag gerefreshed maar wat een geweldig idee hebben jullie op touw gezet!! ik ga ook nog even een wens versturen. ik hoop dat we vandaag nog wat goed nieuws over romy krijgen.
Ik ben ook met een wensje bezig, maar ik vind het toch nog best lastig... Wel een geweldig initiatief! Krijg er een heel warm gevoel van...
Ben heel benieuwd hoe het met romy gaat. Zullen we in deze tipic niet meer melden wie allemaal de wens heeft gestuurd? Daar is een andere topic voor.
Romy mijn kaarsje brand nog steeds voor je!! hoop dat het je de weg kan wijzen naar je papa mama en zusje... vecht Romy vecht
Ilona, Ik hoop dat je meisje een rustige en goede nacht zal hebben en dat jij en je man ook een beetje bij kunnen tanken. Dat zijn jullie hard nodig om ervoor jullie romy te zijn. Wat een zware en moeilijke strijd is dit voor jullie gezin.
Wauw wat een mooi gebaar om een poster met wensjes te maken !! Super !!! Ik zal zo even gaan brainstormen voor een wensje. Ben niet echt goed in dit soort dingen. het kaarsje brand hier nog steeds voor Romy. Ik vindt het steeds moeilijker om hier te komen. Bang voor niet leuke up-date's. maar lieve romy !! je bent een kleine leeuwin !! Je blijft vechten !!
Ik heb mijn wens verstuurd. Vindt het een heel lief idee. Maar wat is het moeilijk om iets te formuleren wat je eigelijk niet kunt bevatten.
Vandaag pas tot dit topic gekomen en ohohoh mijn hart breekt hoor... ik zoek tevergeefs naar goed nieuws en ga ook zeer zeker 100000 x per dag op zoek naar een nieuw bericht van Ilona.... Lieve lieve Romy, vecht vecht vecht vecht God god god.... please laat haar blijven!!!!
ai ik krijg er kippenvel van,wat oneerlijk zo een klein meisje en al zo moeten vechten voor je leven. lieve romy, je kunt het kom op.