wow! zou ze het dan flikken! oooo meis wat ben je toch een vecht kanjer!!! kom op kleine dame! je bent zooo sterk! je kan het.
Wauw Romy wat een goed bericht, wat ben je toch ook een enorme kanjer! we denken aan jou en je famillie... zet hem op je kan het!
Wow, eindelijk eens wat goed nieuws!! Ze is er nog lang niet, maar met deze vechtlust moet het gewoon lukken om snel beter te worden!!! Romy, kom op meisje, vecht door!!
Gelukkig is ze iets vooruit gegaan, hopelijk gaat het vanaf nu steeds wat beter, al is het nog een lange weg, zet hem op!
eindelijk weer eens goed nieuws, gelukkig. heb nog even een linkje opgezocht voor degene die niet weten wat een ECMO behandeling is UMC St Radboud Nijmegen - Behandelingen - ECMO
Ja! Goed nieuws! Zoals al gezegd: kleine stapjes maken samen ook 1 grote sprong vooruit! Kom op dappere Romy, je kunt het!
Gaat een stapje de goede kant op! Kom op Romy, je kunt het! Wat een vechtlust heb jij! Jullie zijn elke dag in mijn gedachten.
De update stemt me positief. Wat fijn dat Romy zelf steeds doorbreekt! Ze wil vechten! Mijn wens heb ik ingestuurd. En ik zet er ook weer een kaarsje bij. (klik hiervoor op de naam Romy in mijn onderschrift!)
Ik denk dat er al veel wensen zijn verstuurd, maar laten we ook kaarsjes blijven branden... Hier: Groep *Romy* Kaarsen - Steek Een Kaars Aan of thuis op tafel!
Wat fijn om te lezen dat er in elk geval vooruitgang in zit, elk klein beetje is weer een beetje Romy kleine vechter, zet 'm op